• سه‌شنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۲ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92091913608
  • خبرنگار : 71144

سرپرست سپاهان: تیم‌های یک کشور با هم برخورد نمی‌کنند/ الهلال سخت‌ترین حریف ماست

سرپرست سپاهان: تیم‌های یک کشور با هم برخورد نمی‌کنند/ الهلال سخت‌ترین حریف ماست

محمد فرامرزی سرپرست تیم سپاهان که برای حضور در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان در مالزی به سر می‌برد می‌گوید تعادل در گروه‌بندی‌ها رعایت شده است.

محمد فرامرزی سرپرست تیم سپاهان که برای حضور در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان در مالزی به سر می‌برد می‌گوید تعادل در گروه‌بندی‌ها رعایت شده است.

سرپرست تیم سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در مالزی، درباره روند قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: قرعه کشی با توجه به فرآیندی که طراحی شده بود نسبتا خوب برگزار شد و در آن تعادل رعایت شده بود.

وی تصریح کرد: تقریبا تیم‌ها از کشورهای مختلف در گروه‌های مختلف توزیع شده بودند. برخلاف سال‌های قبل که شاید ممکن بود تیم‌های یک کشور با هم برخورد کنند، مهم‌ترین ویژگی قرعه‌کشی امسال این بود که تیم‌های یک کشور با هم برخورد نمی‌کنند. ضمن این‌که به هر حال تیم‌های قوی در گروه‌های مختلف توزیع شده‌اند و فکر می‌کنم قرعه‌کشی متعادلی انجام شد.

فرامرزی درخصوص جدی‌ترین رقیب تیم سپاهان در این گروه گفت: برخلاف گروه‌های دیگر، گروه ما گروه نسبتا مشکلی است. ما در این گروه حریف آسانی نداریم.

سرپرست تیم سپاهان افزود: بر اساس سابقه و اسم، الهلال حریف سختی است ولی السد قطر و الاهلی امارات هم تیم‌هایی هستند که از سابقه‌ی خوبی در لیگ قهرمانان برخوردارند. در مجموع می‌توانم بگویم که تقریبا همه‌ی حریفان ما سخت هستند ولی من فکر می‌کنم که الهلال حریف سخت‌تری است.

وی درباره شانس تیم سپاهان برای صعود از این گروه گفت: طبیعتا ما شانس بالایی برای صعود از این گروه برای خود قائل هستیم چون به هر حال سپاهان از باسابقه‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است و مطمئنا ما یکی از شانس‌های صعود هستیم و از ابتدا هم فقط با همین هدف بازی‌هایمان را شروع می‌کنیم.

فرامرزی درباره آمادگی سپاهان گفت: تیم سپاهان فعلا در شرایط خوبی قرار دارد. البته ما لیگ را با یک مقداری فراز و نشیب شروع کردیم و الان در جایگاه ششم جدول هستیم و اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم. خوشبختانه تا زمانی که رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آغاز شود دو بازیکن مصدوم ما به احتمال خیلی زیاد به تیم ملحق خواهند شد. مهاجم خارجی به زودی به تیم ما اضافه می‌شود و با توجه به هماهنگی و هارمونی که بچه‌های جدید پیدا می‌کنند من فکر می‌کنم تا زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان، تیم ما به آمادگی کامل برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha