• جمعه / ۸ آذر ۱۳۹۲ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92090805571

«ایندیانا جونز» به دنیای بازی‌های رایانه‌ای رفت

«ایندیانا جونز» به دنیای بازی‌های رایانه‌ای رفت

با ساخت یک بازی‌ رایانه‌ای با الهام از مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز»، این قهرمان عالم سینما به دنیای بازی‌های رایانه‌ای نیز راه یافت.

با ساخت یک بازی‌ رایانه‌ای با الهام از مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز»، این قهرمان عالم سینما به دنیای بازی‌های رایانه‌ای نیز راه یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با ساخت یک بازی‌ رایانه‌ای با الهام از مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» توسط کمپانی سونی اسپانیا که از ماه آتی میلادی وارد بازار می‌شود، این قهرمان عالم سینما به دنیای بازی‌های رایانه‌ای نیز راه یافت.

به گزارش دیجیتال اسپای، «ایندیانا جونز» نام مجموعه فیلم‌های سینمایی درباره یک باستان‌شناس ماجراجو به همین نام با بازی هریسون فورد است که ساخت آنها حاصل همکاری استیون اسپیلبرگ، کارگردان مشهور عالم سینما و جورج لوکاس، فیلنامه‌نویسِ ، دستیار و تهیه‌کننده آن است.

شخصیت اصلی این بازی رایانه‌ای باستان‌شناسی شبیه به ایندیانا جونز به نام «تئودو جونز» است که با حوادث عجیب در مکانهای خطرناک روبه‌رو می‌شود که شباهت زیادی به مکانهای چهار قسمت ساخته شده دارد که عبارتند از «مهاجمان صندوق گمشده»، «ایندیانا جونز و معبد مرگ»، «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» و «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین».

در سال ۲۰۰۳، ایندیانا جونز توسط بنیاد فیلم آمریکا، دومین شخصیت برتر سینمایی تمام دوران اعلام شد. همچنین مجله امپایر و مجله پریمیر به ترتیب جایگاه ششم و هفتم در لیست برترین شخصیت‌های سینمایی تاریخ را به آن اختصاص دادند.

در حال حاضر هریسون فورد و استیون اسپیلبرگ خود را برای ساخت قسمت پنجم سری فیلمهای ایندیانا جونز که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده آماده می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha