• دوشنبه / ۴ آذر ۱۳۹۲ / ۰۰:۴۵
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 92090402305

مربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان: شهسواری برای حضور در تیم ملی مشکلی ندارد

مربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان: شهسواری برای حضور در تیم ملی مشکلی ندارد

مربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان با بیان اینکه قرار بود پایان آبان اردوی تیم ملی بانوان آغاز شود، گفت: نبود شهسواری در مسابقات دسته برتر مشکلی برای حضور در تیم ملی ایجاد نمی‌کند.

مربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان با بیان اینکه قرار بود پایان آبان اردوی تیم ملی بانوان آغاز شود، گفت: نبود شهسواری در مسابقات دسته برتر مشکلی برای حضور در تیم ملی ایجاد نمی‌کند.

سیما لیموچی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت تیم ملی پینگ پنگ بانوان اظهار کرد: حدود یک ماه است که حکم جدید به عنوان مربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان را به من ابلاغ کرده‌اند که این حکم برای بازی‌های آسیایی است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه‌های دسته برتر افزود: مرحله دوم دسته برتر پینگ پنگ بانوان برگزار شد که البته من به دلیل کار دانشگاهی خود در این رقابت‌ها حضور نداشتم اما در جریان این رقابت‌ها قرار دارم. بالاخره بازیکنان اصلی ما تغییری نکرده‌اند و شناخت کامل را روی آن‌ها دارم.

لیموچی درباره غیبت ندا شهسواری پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران در مسابقه‌های دسته برتر تصریح کرد: شهسواری به دلیل اینکه در مسابقه‌های لیگ کردستان عراق شرکت کرده است نتوانسته در مسابقه‌های دسته برتر حضور داشته باشد. به هر حال او یکی از بازیکنان تیم ملی است که حضورش کیفیت این مسابقه‌ها را بالا می‌برد.

وی در پاسخ به اینکه نبود شهسواری در دسته برتر موجب حذف او از ترکیب تیم ملی نمی‌شود، گفت: فاصله شهسواری با سایر ملی‌پوشان زیاد است و ما امتیازات این مرحله را از امتیازات کلی‌اش کم خواهیم کرد. او ترکیب تیم ملی باقی خواهد ماند.

مربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان تاکید کرد: فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد چون این گونه مشکلات برای تیم‌های مردان است.

مربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی هم گفت: قرار بود اردوی تیم ملی اواخر آبان آغاز شود اما با توجه به تغییراتی که در وزارت صورت گرفته است ما هم منتظر هستیم تا اردوی تیم ملی برای مسابقه‌های کاپ فجر برگزار شود.

لیموچی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ای که به فدراسیون داده‌ام قرار است پایان هر ماه برای بازی‌های آسیایی اینچئون اردوی 10 روزه داشته باشیم که من برنامه خود را دو ماه پیش به فدراسیون داده‌ام.

وی در پایان با اظهار خشنودی از حضور گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: آقای گودرزی از جنس ورزش است و به بانوان توجه خاصی خواهند داشت ما امیدواریم که بودجه مربوط به بانوان در فدراسیون‌ها از کل بودجه مجزا شود و به صورت کامل به بانوان اختصاص یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha