• شنبه / ۲ آذر ۱۳۹۲ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 92090200773
  • خبرنگار : 90083

رییس فدراسیون والیبال: خوشحالیم که آمریکا را شکست دادیم

رییس فدراسیون والیبال: خوشحالیم که آمریکا را شکست دادیم

محمدرضا داورزنی گفت: خوشحالیم که ملی‌پوشان والیبال ایران با غیرت و روحیه بالا توانستند تیم ملی آمریکا را شکست دهند.

محمدرضا داورزنی گفت: خوشحالیم که ملی‌پوشان والیبال ایران با غیرت و روحیه بالا توانستند تیم ملی آمریکا را شکست دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس فدراسیون والیبال پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل آمریکا در رقابت‌های قهرمانان قاره‌های جهان، اظهار کرد: پس از اتفاقی که برای موسوی در ست اول رخ داد، بازیکنان ما متاسفانه به لحاظ روحی و روانی تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفتند. به هر حال موسوی جزو بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است و نبود او برای هر تیمی دشوار خواهد بود. تیم ما در این مسابقات مصدومیت‌های بزرگی را داشت. در بازی دوم امیر غفور را از دست داده بودیم و در این بازی هم موسوی را.

وی افزود: من فکر می‌کنم بین بازیکنان اول و دوم ما تفاوت زیادی وجود ندارد و در این بازی هم آنها بیشتر ابه لحاظ روحی و روانی در ست‌های دوم و سوم تحت تاثیر قرار گرفتند.

داورزنی، با بیان این که در ست‌های چهارم و پنجم، بازیکنان ایران با غیرت و روحیه باور نکردنی در مقابل تیم ملی والیبال آمریکا ظاهر شدند، تصریح کرد: از مسئولان ورزش کشور و مجلس شورای اسلامی درخواست داریم تا این موقعیت‌ها را مورد توجه قرار دهند، چرا که همین توجهات باعث خواهد شد تا والیبالیست‌های ایران برای مسابقات بعدی روحیه بیشتری را کسب کنند. به هر حال این پیروزی را من به نوبه خودم به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم.

رییس فدراسیون والیبال در پایان در خصوص وضعیت خولیو ولاسکو، خاطر نشان کرد: ولاسکو تا پایان مسابقات لیگ جهانی 2014 با ما قرارداد دارد ولی تلاش خواهیم کرد که او را تا پایان المپیک 2016 در ایران نگه داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۹-۰۲ ۱۱:۰۹

رئيس فدراسيون واليبال: خوشحاليم که آمريکارا.. مي نوشتين داورزني راحت تر نبود؟!؟؟!