• دوشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۲ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92082012569
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

جزئیات قتل معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت

جزئیات قتل معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت

سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: قتل معاون پارلمانی وزیرصنعت، معدن و تجارت انگیزه سیاسی و امنیتی نداشته‌ است.

سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: قتل معاون پارلمانی وزیرصنعت، معدن و تجارت انگیزه سیاسی و امنیتی نداشته‌ است.

به گزارش سرویس «حوادث» ایسنا، صفرعلی براتلو صبح امروز در این رابطه گفت: براساس شواهد و نتایج تحقیقات انگیزه و خصومت شخصی باعث قتل معاون وزیز پارلمانی بود.

وی تأکید کرد: این قتل عصر دیروز ساعت 20:30 حوالی خیابان جانبازان در شرق تهران اتفاق افتاده و بلافاصله عوامل نیروی انتظامی وارد عمل شدند و هم‌اکنون نیز پلیس‌آگاهی تهران مشغول بررسی و تحقیق است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تأکید کرد: در این قتل از سلاح گرم استفاده شده و با شلیک سه گلوله، ایشان را به قتل رسانده‌اند.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران‌بزرگ در اطلاعیه‌ای جزییات حادثه‌ تیرانداری به معاون پارلمانی وزیر، صنعت، معدن و تجارت که منجر به قتل وی شد را اعلام کرد.

در این اطلاعیه‌ آمده است:" مقارن ساعت 20:04 شب‌گذشته 19 آبان‌ماه امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران‌بزرگ اطلاع حاصل شد فردی در یک دستگاه پژو در خیابان گلبرگ از ناحیه سر مورد اصابت تیر قرار گرفته و به قتل رسیده است.

ماموران به محض وصول خبر در محل حاضر شده و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد، مقتول "صفدر رحمت‌آبادی" معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شده است.

موضوع به اطلاع بازپرس ویژه قتل رسید که وی نیز دقایقی بعد در صحنه حاضر شدند و همزمان ماموران بررسی صحنه جرم، کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران‌بزرگ با تشکیل تیم مشترک ماموریت یافتند که نسبت به کشف قتل اقدام کنند".

به گزارش ایسنا، در حال حاضر پرونده در حال رسیدگی بوده و نتیجه تحقیقات متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۸-۲۰ ۰۹:۳۱

نتيجه که اعلام شد، موضوع اصلا سياسي نيست و هيچ ارتباطي به اون چيزهايي که مردم فکر مي‌کنن ارتباط داره، نداره. والسلام عليکم و رحمت‌الله

avatar
۱۳۹۲-۰۸-۲۰ ۱۲:۰۶

معني جزئيات رو هم فهميديم. اين دو خط اطلاعيه كه از خبرهاي ديگه‌ هم كمتر اطلاعات داره

avatar
۱۳۹۲-۰۸-۲۰ ۱۳:۲۴

چه شده همه راه افتادند با انگيزه‌هاي غير سياسي مقامهاي مملکت را مي‌کشند؟ مسابقه اي برگزار شده با موضوع: کشتن با موضوع غير سياسي ... لابد جايزه به غير سياسي‌ترين انگيزه قتل داده ميشه ... چرا پنهانکاري مي‌کنيد؟ اگر يک گروهک نجس راه افتاده ناامني مي‌کنه، به مردم اطلاع دهيد تا با شما همکاري کنند. چرا مردم را نامحرم مي‌دانيد؟ ريشه منافقين را از اين مملکت چه کسي کند؟ شما که از پشت ميزهاتون تکون نميخورين يا همين مردم سلحشور؟