• پنجشنبه / ۱۶ آبان ۱۳۹۲ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92081610286
  • خبرنگار : 71431

توقیف کامیون با کلکسیونی از کالای قاچاق

توقیف کامیون با کلکسیونی از کالای قاچاق

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه کامیون حامل انواع مختلف کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه کامیون حامل انواع مختلف کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد.

سردار حیدر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی‌» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،در این باره گفت:‌ ماموران انتظامی مستقر در عسلویه در راستای برخورد با پدیده قاچاق کالا به یک دستگاه کامیون که در حال تردد از یکی از محورهای این شهر به سمت خارج استان بود، مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با رعایت قوانین اقدام به بازرسی از این کامیون کردند اظهارکرد: عوامل انتظامی در بازرسی این کامیون 12 هزار قوطی نوشابه خارجی، 2000 عدد لامپ‌خارجی، یک دستگاه غلتک دیزلی، 12 هزار و 150 لیتر سوخت قاچاق، 6200 ثوب البسه‌خارجی و ... را کشف کردند.

عباس‌زاده ارزش ریالی اقلام مکشوفه را یک میلیارد و 140 میلیارد ریال عنوان‌کرد و افزود: این محموله فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود.

وی با اشاره به متنوع‌بودن اقلام موجود در کامیون اظهارکرد: با توجه به اینکه مواد مختلفی از کامیون بارگیری شده بود ماموران اقدام به انجام تحقیقات از راننده کامیون کرده که راننده در اظهارات خود معترف شد که هر کدام از این اقلام را از افراد مختلفی خریداری کرده و قصد انتقال آن به خارج از استان را داشت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ماموران تحقیقات خود برای دستگیری دیگر افراد مرتبط را آغاز کردند به ایسنا گفت: در مجموع 10 تن از عوامل مرتبط با پدیده قاچاق در این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

عباس‌زاده با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha