• دوشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۲ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92081308106

وعده‌ی سرمربی جدید پینگ‌پنگ: با اجرای برنامه‌هایم، ایران به رده 24 جهان می‌رسد

وعده‌ی سرمربی جدید پینگ‌پنگ: با اجرای برنامه‌هایم، ایران به رده 24 جهان می‌رسد

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ ایران می‌گوید اگر برنامه‌هایش اجرایی شود، تیم ایران از رده 35 دنیا به رده 24 می‌رسد.

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ ایران می‌گوید اگر برنامه‌هایش اجرایی شود، تیم ایران از رده 35 دنیا به رده 24 می‌رسد.

احمد جعفری پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برنامه‌های خود برای تیم ملی، گفت: در حال نوشتن تقویم هستم. با توجه به برنامه‌های فدراسیون جهانی در نظر دارم که اردوهای تیم ملی را هر ماه برگزار کنم.

وی ادامه داد: قول می‌دهم اگر برنامه‌های من اجرایی شود تیم پینگ‌پنگ ایران از رده 35 دنیا به رده 24 برسد.

جعفری پور با بیان این که می‌خواهم اردوهای تیم ملی به صورت منظم هر ماه برگزار شود، گفت: درخواست کرده‌ام که در اردیبهشت ماه در کمپ چین اردویی برگزار شود یا این که اردویی با همان شرایط در کیش یا یکی از شهرهای شمالی و با حضور چند بازیکن خارجی برگزار شود.

وی در مورد این که اردوی تیم ملی بدون حضور برخی بازیکنان شاخص برگزار شد و شما هم پیش از این گفته بودید برای حل اختلافات بین بازیکنان با فدراسیون اقدام خواهید کرد؟ گفت: معتقدم که همه باید در جایگاه خود قرار بگیرند. یک بازیکن نمی‌تواند در رسانه‌ها هر چه می‌خواهد درد و دل کند و می‌تواند چنین صحبت‌هایی با رعایت سلسله مراتب از طریق مربی به فدراسیون اعلام شود.

جعفری پور گفت: فکر نمی‌کنم چنین موضوعاتی تنها در پینگ‌پنگ وجود داشته باشد. البته از سویی فدراسیون هم باید سعه صدر داشته و به مربی‌اش اعتماد داشته باشد. در همین مدت که من در تیم ملی حضور یافته‌ام دو، سه بازیکنی که به تیم ملی دعوت نشده بودند را به اردو آوردم، اما به هر حال از بازیکنان نیز می‌خواهم که تحت تاثیر شرایط قرار نگیرند و به حاشیه نروند.

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ افزود: یک بازیکن موفق نباید به حاشیه برود. ممکن است گاهی انتقادات بر حقی هم وجود داشته باشد، اما این انتقادات باید از کانال خود بیان شود و تمام خانواده پینگ‌پنگ در کنار هم باشند.

وی افزود: جوانانی که در اردوی تیم ملی هستند در کنار بزرگ‌ترها رشد می‌کنند و ما به این بازیکنان نیاز داریم.

جعفری پور درباره آخرین اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ پیش از اعزام به تورهای حرفه‌ای لهستان و آلمان هم گفت: بازیکنان تمرینات خوبی را انجام داده‌اند و در اردو سعی کردیم شرایط مسابقه را ایجاد کنیم. این بازیکنان بدن‌های آماده‌ای دارند. البته سطح بازی‌های پیش‌رو هم بسیار بالاست و بازیکنان خوب دنیا در آن حضور دارند. اما امیدواریم که ملی‌پوشان ایران نیز خوب ظاهر شوند و این رقابت‌ها فرصتی است تا جوانان حاضر در تیم ملی میدان ببینند، چون آنها پشتوانه تیم ملی هستند.

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ خاطر نشان کرد: زمانی می‌توان عملکرد ملی‌پوشان را راضی کننده توصیف کرد که آنها بازی خوبی را در این رقابت‌ها ارائه دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha