• جمعه / ۱۰ آبان ۱۳۹۲ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92081005904
  • منبع : مطبوعات

احدی: نمی‌دانستم به اردوی تیم ملی دعوت شدم/ اگر پینگ‌پنگ نیاز داشته باشد در تیم می‌مانم

احدی: نمی‌دانستم به اردوی تیم ملی دعوت شدم/ اگر پینگ‌پنگ نیاز داشته باشد در تیم می‌مانم

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران می‌گوید روز اول از دعوت شدنش به اردوی تیم ملی بی‌خبر بوده و با صحبتی که با فدراسیون داشته است، این مشکل برطرف شده و حالا در اردو حضور دارد.

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران می‌گوید روز اول از دعوت شدنش به اردوی تیم ملی بی‌خبر بوده و با صحبتی که با فدراسیون داشته است، این مشکل برطرف شده و حالا در اردو حضور دارد.

مهران احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره علت غیبتش در اولین روز اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ گفت: زمانی که اردو آغاز شده بود، به من اطلاع نداده بودند که در تمرینات حضور پیدا کنم. البته نمی‌دانم که دلیل این موضوع چه بود. اما به هرحال از دعوت شدنم به اردوی تیم ملی باخبر نشده بودم و زمانی که با آقای جعفرپور صحبت کردم و گفتم که از اردو بی‌اطلاع بوده‌ام اجازه دادند که به تمرینات اضافه شوم و بعدازظهر همان روز به آکادمی پینگ‌پنگ آمدم.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که وجود داشت این بود که درست است من را به اردو دعوت کرده‌اند اما زمانی که اسم من برای شرکت در تورهای حرفه‌ای داده نشده است، نمی‌تواند شرایط بسیار خوبی برای من باشد، چون چندین سال در تیم ملی بازی کرده‌ام و نه عشق سفر هستم و نه ملی‌پوش بودن برایم تازگی دارد. به همین دلیل هم به آقای زارع پور و هم به آقای جعفرپور اعلام کرده‌ام که اگر واقعا به وجود من نیاز است و انتخاب شده‌ام می‌توانم در خدمت تیم ملی باشم، اما اگر فکر می‌کنند که تاثیرگذاری برای تیم ملی ندارم، آمدن یا نیامدنم تفاوت چندانی برایم ندارد، چون نمی‌شود اردو بیایم و مسابقه نروم و پس از آن من را به یک مسابقه بزرگ همچون مسابقات جهانی اعزام کنند.

وی ادامه داد: در دوره پیش هم که به مسابقات جهانی فرانسه رفتم اگر پیش از آن مسابقات دیگری را تجربه کرده بودم، می‌توانستم عملکرد بهتری داشته باشم.

ملی‌پوش پینگ‌پنگ افزود: با صحبت‌هایی که با آقای زارع‌پور داشتم عنوان شد که می‌خواهند از تجربیاتم استفاده کنند و موافق صحبت‌هایم بودند و با توجه به این موضوع در اردوها حضور خواهم داشت و به مسابقات بعدی هم اعزام می‌شوم.

احدی در پاسخ به اینکه غیبت شما در روز اول به خاطر اختلاف با کادرفنی یا فدراسیون نبوده است، گفت: من پیش از این هم گفته‌ام و حالا نیز این موضوع را تکرار می‌کنم که چندین سال است که در تیم ملی حضور داشته‌ام و مساله شخصی در این باره مهم نیست، اما بالاخره برای به دست آمدن تجربه‌ای که حالا دارم، هزینه شده و از پول بیت‌المال استفاده شده است، حالا هم وظیفه دارم اگر نیاز بود در خدمت تیم ملی باشم. این موضوع را من نمی‌توانم تشخیص دهم و اگر مسوولان تشخیص دهند که نیازی نیست، اعتراضی به آن نخواهم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha