• چهارشنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۹:۳۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 92062717824
  • منبع : مطبوعات

واکنش وزارت صنعت و تجارت به یک گزارش

وزارت صنعت و تجارت به انتشار گزارش اخیر ایسنا با عنوان «استقبال نه چندان زیاد مردم از نمایشگاه‌های پاییزه» واکنش نشان داد.

وزارت صنعت و تجارت به انتشار گزارش اخیر ایسنا با عنوان «استقبال نه چندان زیاد مردم از نمایشگاه‌های پاییزه» واکنش نشان داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در نمابر ارسالی از سوی این وزارتخانه آمده است: یکی از وظایف و سیاست‌های جاری وزارت صنعت، معدن و تجارت دستیابی به سیاست تعدیل قیمت‌ها (تنظیم بازار) و نهایتا کاهش فشار اقتصادی بر اقشار کم درآمد جامعه است، لذا یکی از طرح‌های مهم و قابل توجه که نقس به‌سزایی دراین زمینه ایفا می‌کند، برگزاری نمایشگاه‌عرضه‌ی مستقیم کالا به عنوان یکی از شیوه‌های جبرانی مواجهه با پدیده تقاضای فصلی است.

این طرح همه ساله در مقاطع زمانی خاص که بیشترین تقاضا را برای کالاهای اساسی در بین عموم مردم دارد، با هماهنگی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و تشکل‌های صنفی کشور اجرا می‌شود و امسال نیز هم‌چون سال‌های گذشته، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا تحت عنوان «پاییزه 92» در تمام استان‌های کشور در حال برگزاری است.

در همین راستا در تهران نیز در چهار نقطه نمایشگاه‌های موصوف در حال برگزاری است که براساس اطلاعات دریافتی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، استقبال از این نمایشگاه‌ها در حد خوب ارزیابی شده است. در خصوص مطالب عنوان شده پیرامون ورودیه نمایشگاه نیز به اطلاع می‌رساند؛ مبالغ دریافتی در مبادی نمایشگاه صرفا جهت پارکینگ خودروهای ورودی به نمایشگاه بوده و ارتباطی به مجریان برگزاری نمایشگاه ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha