• چهارشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 92062013113

مدیرعامل بیمه آسیا در گفت‌وگو با ایسنا:

بیمه آسیا خسارت جان باختگان و مصدومان تصادف قم -تهران را پرداخت می‌کند

بیمه آسیا خسارت جان باختگان و مصدومان تصادف قم -تهران را پرداخت می‌کند

مدیرعامل بیمه آسیا گفت: بیمه آسیا خسارت جان باختگان و مصدومان آتش سوزی تصادف دو اتوبوس اسکانیا را پرداخت می‌کند.

مدیرعامل بیمه آسیا گفت: بیمه آسیا خسارت جان باختگان و مصدومان آتش سوزی تصادف دو اتوبوس اسکانیا را پرداخت می‌کند.

دکتر حاج فتحعلیها در گفت‌وگو با خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه کارشناسان بیمه آسیا موضوع را بررسی کرده و کمیته‌ ویژه‌ای نیز برای بررسی این حادثه و پرداخت خسارت به زیان دیدگان، شکل گرفته است.

وی افزود: این کمیته ضمن بررسی علت حادثه و مشخص شدن میزان خسارات و هم‌چنین براساس آراء دستگاه قضایی و در چارچوب تعهدات بیمه آسیا، در اسرع وقت خسارت وارده به خانواده جان باختگان و مصدومان را پرداخت خواهد کرد.

مدیر عامل بیمه آسیا ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه و هم‌چنین آرزوی سلامت و بهبودی برای مجروحان، اعلام کرد: خانواده‌های جان‌باختگان و مصدومان می‌توانند برای پیگیری موضوع و تشکیل پرونده جهت دریافت خسارت، به شعب بیمه آسیا در شهرهای قم، اصفهان، یزد و تهران مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد که این حادثه در ماه حرام اتفاق افتاده و دیه هر نفر در این ماه 152 میلیون تومان است. هم‌چنین خسارت مالی اتوبوس‌ و سایر خودروهای سواری که در این حادثه از بین رفته اند یا دچار آسیب شده‌اند طبق شرایط بیمه نامه توسط بیمه آسیا پرداخت می‌شود.

وی افزود: مبلغ خسارت این تصادف هولناک، میلیارد‌ها تومان برآورد می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۰ ۱۷:۴۰

ضمن تسليت به بازماندگان حادثه و طلب مغفرت اشعار ميدارد آقاي مديرعامل دو روز پيش چک پرداخت وجه برنج کارمندان مظلوم را امضا نکرده است. واقعا راست ميگن ....

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۰ ۱۸:۱۱

بيمه آسيا نمي‌خواد صدقه بده که. اتوبوس مقصر بيمه شخص ثالث آسيا داشته به همين دليل بيمه آسيا بايد متعهد باشه که خسارت تمام طرفهاي حادثه را پرداخت کنه