• چهارشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 92062012610
  • منبع : نمایندگی قم

استاندار قم:

ارتقای ایمنی جاده‌های استان قم نیازمند اعتبارات ویژه ملی است

ارتقای ایمنی جاده‌های استان قم نیازمند اعتبارات ویژه ملی است

ایسنا/قم با حضور استاندار قم و هیات ویژه‌ای از مجلس شورای اسلامی، علل تصادف ناگوار آزادراه قم - تهران و نحوه رسیدگی به حادثه دیدگان بررسی شد.

با حضور استاندار قم و هیات ویژه‌ای از مجلس شورای اسلامی، علل تصادف ناگوار آزادراه قم - تهران و نحوه رسیدگی به حادثه دیدگان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه قم، کرم رضا پیریایی، امروز، چهارشنبه، 20 شهریور در این نشست، اظهار کرد: از دقایق ابتدایی حادثه، تمامی مسئولین مرتبط در محل حادثه حضور یافتند.

استاندار قم در تشریح جزییات اقدامات امدادی استان، گفت: کار ما از بعد از حادثه آغاز شد و پس از اطفاء حریق ناشی از انفجار، مصدومین را به بیمارستان و اجساد را به بهشت معصومه قم انتقال دادیم و در مرحله بعد اقدام به بازگشایی اتوبان تهران – قم تا ساعت 2:30 بامداد کردیم.

وی با بیان این که فوریت‌های پزشکی موردنیاز در این حادثه و مدیریت بحران آن تا این مرحله به خوبی انجام شده است، افزود: پس از آن جلسه اضطراری مدیریت بحران استان برای پیگیری هر چه بهتر وضعیت حادثه دیدگان در ساعت 5:30 در محل استانداری برگزار شد و نمایندگان ویژه‌ای از سوی اینجانب جهت این امر تعیین شدند که اقدامات این کمیته خوشبختانه رضایت کامل حادثه دیدگان و خانواده‌های ایشان را به دنبال داشته است.

پیریایی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقای ضریب ایمنی محورهای مواصلاتی استان، افزود: ساخت، توسعه و ارتقای شاخص‌های ایمنی جاده‌های استان قم نیازمند اعتبارات ویژه ملی است.

در این جلسه، فرماندار قم در گزارشی از کارهای انجام شده طی 18 ساعت گذشته، وضعیت همه مصدومین این حادثه را مطلوب ارزیابی کرد.

زارعی کوشا با اشاره به این که از سوی کمیته ویژه، نظارت لحظه به لحظه بر تمامی روند کار صورت گرفته است، گفت: تشخیص هویت 7 نفر از فوت شدگان به صورت کامل انجام شده و تحویل خانواده‌هایشان شده است و 5 نفر دیگر نیز مراحل نهایی تشخیص هویت را سپری می‌کنند.

هیات اعزامی مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تسلیت این حادثه دلخراش و ابراز همدردی با بازماندگان بر لزوم بررسی علل دقیق این حادثه تاکید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha