• یکشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ / ۲۰:۲۷
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 92052011217

ثبت نام آزمون قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد آغاز شد

رییس اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از آغاز زمان ثبت‌نام در دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم این معاونت از روز یک‌شنبه (20 مردادماه 1392) از طریق درگاه جامع آموزش قرآن کریم خبر داد.

رییس اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از آغاز زمان ثبت‌نام در دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم این معاونت از روز یک‌شنبه (20 مردادماه 1392) از طریق درگاه جامع آموزش قرآن کریم خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرتضی خدمتکار با اعلام این خبر، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا 5 /6 /1392 با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.quranedu.ir برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند، هم‌چنین شرکت‌کنندگان می‌توانند دستور‌العمل اجرایی آزمون را نیز از طریق این پایگاه دریافت کنند.

او تاکید کرد: این آزمون در دو نوبت 8:30 و 11 صبح روز جمعه 19 مهر‌ماه 1392 و در پنج رشته حفظ، ترجمه، مفاهیم، تدبر، تفسیر و صرف و نحو قرآن و در 23 عنوان به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود که 6 عنوان جدید آن از جمله حفظ یک جز، دو جز، چهار جز، جز29، موضوعی و حفظ تفسیر جزء 29 قرآن کریم است که به 17 عنوان دوره‌های قبلی افزوده شده است.

رییس اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که در این آزمون با توجه به تنوع و تعدد رشته‌ها درصد قابل توجهی از قرآن آموزان موسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور ثبت نام و شرکت کنند.

خدمتکار گفت: تمامی داوطلبان شرکت در این آزمون می‌توانند پس از ثبت نام تکمیل مراحل ثبت نام، کارت ورود به جلسه خود را صادر کنند.

وی در پایان یادآور شد: قرآن آموزان موسسات قرآنی باید جهت مهر کردن کارت آزمون خود پیش از زمان برگزاری آزمون به موسسات خود و داوطلبان آزاد به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های خود مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از واحد خبر روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به محدودیت‌های آزمون‌های قبلی در این آزمون هیچ گونه محدودیتی برای ثبت نام قرآن آموزان موسسات قرآنی در عنوان‌های حفظ یک جزء، دو جزء، چهار جزء و جزء 29 نیست و امکان ثبت نام برای تمامی موسسات قرآنی وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha