• دوشنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 92050703793
  • خبرنگار : 71463

شاهکار جدید فدراسیون/ کشتی‌گیران را به سفارت بلغارستان راه ندادند!

شاهکار جدید فدراسیون/ کشتی‌گیران را به سفارت بلغارستان راه ندادند!

سفارت بلغارستان به اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران به خاطر پرداخت نکردن پول ویزا حق مصاحبه نداد.

سفارت بلغارستان به اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران به خاطر پرداخت نکردن پول ویزا حق مصاحبه نداد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که اعضای تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای اخذ ویزای بلغارستان برای حضور در رقابت‌های جهانی، دیروز در سفارت بلغارستان مصاحبه خود را انجام دادند، قرار بود که امروز هم اعضای تیم کشتی فرنگی جوانان مصاحبه خود را انجام دهند و پول ویزای هر دو تیم امروز پرداخت شود اما به خاطر نرسیدن پول به سفارتخانه بلغارستان، اجازه مصاحبه به فرنگی‌کاران داده نشد تا آنها در پارک اطراف سفارت سرگردان شوند و در انتظار بنشینند.

فرهاد اسماعیل نژاد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در این زمینه به ایسنا گفت: از صبح جلوی در سفارت منتظر رسیدن پول و انجام دادن مصاحبه هستیم. فدراسیون باید به ازای هر نفر 60 یورو بپردازد اما هنوز این مبلغ نرسیده و ما هم منتظر هستیم. البته تا 15 روز دیگر برای اخذ ویزا فرصت داریم ولی این اتفاقات تاسف‌بار است.

اسماعیل‌نژاد افزود: دیروز هم اتفاقی که برای نوجوانان فرنگی‌کاران افتاد مایه تاسف شد. باید به حال ورزش اول کشور گریه کرد. نمی‌دانم چرا وزیر ورزش اهمیتی به این اتفاقات نمی‌دهد. فدراسیون کشتی به خاطر مشکلات مالی با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارد اما وزارت ورزش هیچ حمایتی صورت نمی‌دهد. در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی، بروز چنین اتفاقاتی از نظر روحی – روانی روی کشتی‌گیران تاثیر منفی می‌گذارد.

اتفاقات امروز جلوی سفارت بلغارستان در حالی رخ داد که دیروز اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در مغولستان به خاطر پرداخت نکردن پول هتل از هتل اخراج شدند و پاسپورت‌هایشان ضبط شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۵-۰۷ ۱۱:۵۸

اگر نمايندگان مجلس واقعا نماينده ملت هستند همين امروز بايد از وزير ورزش که معلوم نيست کجاست توضيح بخواهند بايد اصلا در ورزش مملکت رو گل بگيريد خيال همه راحت بشن