• شنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 92050502509
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

تحلیل علت حمله منافقان به ایران توسط سردار شادمانی

تحلیل علت حمله منافقان به ایران توسط سردار شادمانی

مراسم بزرگداشت عملیات غرور آفرین مرصاد، امروز پنجم مردادماه در محل حسینیه ثاراله سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد.

مراسم بزرگداشت عملیات غرور آفرین مرصاد، امروز پنجم مردادماه در محل حسینیه ثاراله سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، سردار علی شادمانی، معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم، اظهار کرد: در قرآن کریم بیش از 1500 آیه توصیه به دشمن شناسی شده و راههای شناخت و مقابله با دشمنان را بیان کرده است. دشمنان خدا در قرآن به چهار گروه: شیطان، کفار، برخی از اهل کتاب مثل یهودیان و منافقین تقسیم شده‌اند که به اعتقاد امام خمینی (ره) منافقین از کفار هم بدترند. در قرآن اهتمام بسیار زیادی برای شناساندن منافقین و معرفی ویژگیهای آن شده است.

این یادگار هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: بیش از 300 آیه در 13 سوره قرآن به شناساندن منافقین و افشاگری عمل منافقانه آنها پرداخته شده است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی، همگان دیدند که چگونه منافقین از صدام و صدامیان شرورتر و بدتر بودند.منافقین کفر پنهان هستند و دارای عقیده التقاطی‌اند.

وی یادآور شد: بعد از اینکه حضرت امام (ره) قطعنامه 598 را پذیرفتند، مسعود رجوی و گروهک منافقین شرایط ادامه فعالیت خود در کشور عراق را بسیار ناامن دیدند. رجوی تصور می‌کرد که اگر صدام با ایران صلح کند هیچ دلیلی برای حمله آنها به ایران و حتی هیچ دلیلی برای ماندن منافقین در اردوگاه های عراق نمی‌ماند بنابراین می‌بایست سریعا به ایران حمله کند.رجوی با یک تحلیل غلط و نادرست از وضعیت ایران، همه همراهان خود را متقاعد کرد که باید حمله خود را از قصرشیرین به ایران و آغاز کنند و در چهار مرحله؛ اول کرمانشاه، بعد همدان، سپس قزوین و در آخر تهران را تصرف کنند.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: عملیات فروغ جاویدان (مرصاد) ما را به شدت غافلگیر کرد به گونه‌ای که ما هیچ خبری از رسیدن منافقین تا کرندغرب هم نداشتیم اما همین که نیروهای مسلح کشور از این عملیات مطلع شدند، عملیات غرور آفرین مرصاد را راه انداختند.عملیات کم نظیر مرصاد صددرصد معجزه الهی بود.

پیش از سخنان این مقام مسئول، سردار عظیمی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در سخنان کوتاهی به خانواده شهدا و حضار در این مراسم خیر مقدم گفت.

همچنین در ادامه این مراسم مداحان اهل بیت به مناسبت سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع) نوحه سرایی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha