• یکشنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 92030502835
  • منبع : نمایندگی فارس

تشییع پیکر هفت قربانی حادثه سایت برمشور شیراز

تشییع پیکر هفت قربانی حادثه سایت برمشور شیراز

ایسنا/فارس مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری پیکر هفت تن از قربانیان حادثه سایت بازیافت برمشور شیراز، که چهارشنبه گذشته در پی ریزش زباله، جان خود را از دست داده بودند، در شیراز انجام شد.

مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری پیکر هفت تن از قربانیان حادثه سایت بازیافت برمشور شیراز، که چهارشنبه گذشته در پی ریزش زباله، جان خود را از دست داده بودند، در شیراز انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور استاندار فارس، شهردار شیراز، پیکر سه قربانی حادثه سایت برمشور شیراز، از مقابل حرم مطهر سید‌علاءالدین حسین(ع)، به سمت دارالرحمه تشییع شد.

براساس این گزارش پیکر یکی از قربانیان (کریم نوربخش، کارشناس ارشد بازیافت) نیز به زادگاهش شهر کازرون اعزام و در آن شهر با حضور نمایندگان شهرداری شیراز، فرماندار کازرون و جمعی از مسئولان و مقام‌های محلی تشییع و به‌خاک سپرده شد.

گزارش خبرنگار ایسنا حاکی است پیکر سه قربانی دیگر این حادثه نیز ظهر امروز در منطقه تیون، از توابع شهرستان شیراز تشییع و به خاک سپرده شده است.

در این مراسم پیام تسلیتی از سوی وزیر کشور، خطاب به خانواده‌ها و بازماندگان قربانیان قرائت شد.

«عبادالله فولادی» و «حسین بهروزپودنک»، دو تن از آتش‌نشان، «محمدرضا جنتی» و «کریم نوربخش»، از کارشناسان ارشد سازمان پسماند و «موسی رحیمی»، «حسین بهمن‌پور» و «پرویز بهمن‌پور» هفت قربانی حادثه سایت‌بازیافت شهرداری شیراز هستند.

در این مراسم نمایندگانی از برخی آتش‌نشانی‌های شهرها و استان‌های دیگر نیز حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، چهارشنبه اول خردادماه، در پی بروز آتش‌سوزی در سایت بازیافت زباله «برمشور» شیراز، تعدادی از عوامل اجرایی سایت بازیافت، به همراه چند تن از آتش‌نشانان زیر صدها تن زباله دفن شدند.

در ساعت‌های اولیه بروز این حادثه چهار تن از حادثه‌دیدگان نجات پیدا کرده و هفت تن، جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، بنیاد شهید هنوز در خصوص شهید بودن قربانیان این حادثه، هیچ اظهار نظر رسمی نکرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۵ ۱۸:۱۱

روحشان شاد

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۰۶ ۱۱:۲۸

خداوند به خانوادشون صبر بده