• جمعه / ۳ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92030301271
  • منبع : نمایندگی فارس

کشف تمامی اجساد مدفون‌شده در زباله‌های سایت بازیافت شیراز +عکس

کشف تمامی اجساد مدفون‌شده در زباله‌های سایت بازیافت شیراز +عکس

اسامی و حوزه فعالیت هفت قربانی سایت بازیافت در منطقه برمشور شیراز، پس از کشف هفتمین جسد، اعلام شد.

اسامی و حوزه فعالیت هفت قربانی سایت بازیافت در منطقه برمشور شیراز، پس از کشف هفتمین جسد، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، جسد آخرین قربانی، ساعت 16 و 54 دقیقه از زیرزباله‌ها در سایت برمشور شیراز خارج و با کشف این قربانی، اسامی تمام قربانیان اعلام شد.

«عبادالله فولادی» و «حسین بهروزپودنک»، از کارکنان آتش‌نشانی، «محمدرضا جنتی» و «کریم نوربخش»، از کارشناسان ارشد سازمان پسماند، «موسی رحیمی»، «حسین بهمن‌پور» و «پرویز بهمن‌پور» از نیروهای پیمانکاری سایت بازیافت زباله شیراز، هفت قربانی این حادثه تلخ بودند.

پیش ازاین سیروس پاک‌فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه فارس گفت: صبح جمعه پس از 48 ساعت تلاش جسد سه تن دیگر از قربانیان حادثه ریزش‌زباله در سایت بازیافت شیراز کشف شد که با کشف این سه جسد، تعداد اجساد کشف شده در سایت بازیافت شیراز به چهار تن رسید.

وی گفت: یکی از این اجساد متعلق به مرحوم جنتی، از کارشناسان ارشد فضای سبز شیراز بود.

پاک‌فطرت از کشف جسد «حسین بهروزپودنک» یک آتش‌نشان دیگر، پس از 48 ساعت، از زیرآوار زباله در سایت بازیافت شهرداری شیراز، خبرداد. گفت: جست‌وجو برای کشف دو جسد دیگر از قربانیان حادثه برمشور، ادامه دارد.

وی با یادآوری اینکه بیش از 15 سال است که سایت برمشور به دفع و تبدیل زباله اختصاص دارد، این سایت را یکی از بزرگترین و کیفی‌ترین سایت‌های کشور دانست و گفت: بین 450 تا 500 تن زباله در این منطقه انباشت شده که با توجه به بارندگی‌های اخیر، شکل و خاصیت مواد زباله به لحاظ شیمیایی و فیزیکی و مسایل تاثیرگذار، شاهد رانش و ریزش کوهی از زباله بودیم.

پاک‌فطرت با قبول اینکه در ساعت‌های اولیه بروز حادثه کار امداد و نجات با کندی مواجه بود، گفت: یکی از دلایل این موضوع ازدحام بیش از حد مردم، محدودیت سایت و خطرات بالقوه‌ای که در این منطقه وجود داشته و دارد بود.

جواد زرین کلاه فرماندار شیراز، ظهر جمعه از کشف جسد دیگر از هفت قربانی حادثه برمشورخبرداد، گفت: تاکنون جسد شش تن از قربانیان این حادثه غم‌انگیز کشف شده و امیدواریم به‌زودی آخرین جسد نیز کشف شود.

فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان شیراز با اشاره به تشکیل کمیته بررسی حادثه سایت دفن زباله برمشور، گفت: این کمیته با هدف بررسی چگونگی رخداد حادثه ریزش در سایت دفن زباله برمشور تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه در پی ریزش زباله در سایت بازیافت، 11 تن از ماموران آتش‌نشانی، فضای سبز و بازیافت شهرداری شیراز در زیر زباله مدفون شده که در ساعات اولیه چهار تن از آنان زنده نجات یافتند، اما هفت تن دیگر زیرآوار باقی ماندند.

انتهای پیام

سایت بازیافت زباله

سایت بازیافت زباله

خانواده محبوس‌شدگان درسایت بازیافت زباله

سایت بازیافت زباله

سایت بازیافت زباله

خانواده محبوس‌شدگان درسایت بازیافت زباله

سایت بازیافت زباله

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha