• یکشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 92021510140
  • خبرنگار : 71356

اولیای‌دم یکی از کشته‌شدگان کهریزک: برگزاری جلسات بیشتر، موضوع را شفاف‌تر می‌کند

اولیای‌دم یکی از کشته‌شدگان کهریزک تاکید کرد که با برگزاری جلسات بیشتر دادگاه، موضوعات شفاف‌تر می‌شوند.

اولیای‌دم یکی از کشته‌شدگان کهریزک تاکید کرد که با برگزاری جلسات بیشتر دادگاه، موضوعات شفاف‌تر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کامرانی در پایان ششمین جلسه رسیدگی به پرونده کهریزک در جمع خبرنگاران، گفت: از روند جلسه دادگاه راضی بودیم و امیدواریم در جلسات بعدی موضوع شفاف‌تر شود. خواسته من احقاق حق و شفاف‌سازی است.

وی در پاسخ به این سوال که دفاعیات متهمان را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: بهتر است آن‌ها روند کار خود را تغییر دهند.

کامرانی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید روند رسیدگی به این پرونده طولانی شده است؟ گفت: خیر، رسیدگی به این پرونده باید ادامه داشته باشد، هر چه جلسات بیشتری برگزار شود، موضوع شفاف‌تر می‌شود؛ زیرا موضوع این پرونده بسیار گسترده است.

وی گفت: علت این که زمان دادگاه نظامی کوتاه بود این است که تایید و تکذیب شکات و متهمان در همان زمان مشخص شد.

اولیای دم یکی از کشته‌شدگان بازداشتگاه کهریزک، افزود: در این چهار سال زحمات زیادی کشیده شده تا پرونده به این مرحله رسیده است اما متهمان هیچ چیز را قبول نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین روح‌الامینی نیز در پایان این جلسه در جمع خبرنگاران در واکنش به درخواست مهلت مرتضوی از دادگاه برای دفاع، گفت: آیا در این چند ماه فرصت نداشته‌اند پرونده را بخوانند که اکنون طلب مهلت کردند؟ آیا ما و وکلایمان پرونده را نخوانده‌ایم؟

وی در پاسخ به سوالاتی درباره اینکه جلسات دادگاه تا کی ادامه خواهد داشت و شهود حاضر شدند یا خیر؟ گفت: این سوالات را از دادگاه بپرسید.

روح‌الامینی در پاسخ به این سوال که آیا با شهود معرفی شده از سوی شما موافقت می‌کنند یا خیر؟ گفت: برای ما فرقی نمی‌کند. ما حرفمان را می‌زنیم و حرف‌مان هم شنیده می‌شود. در جلسه قبل هم گفتم که "الغریق یتشبث بکل حشیش" یعنی فرد غریق به هر تخته پاره‌ای چنگ می‌زند، ولی فایده‌ای ندارد؛ چون در هر صورت غرق می‌شود. هر روز که می‌گذرد از روند رسیدگی دادگاه راضی‌تر می‌شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha