• چهارشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92020402676

مهم‌ترین تصمیمات کمیته فنی پینگ پنگ اعلام شد/ اخلاق پسند به مسابقات آسیایی می‌رود

مهم‌ترین تصمیمات کمیته فنی پینگ پنگ اعلام شد/ اخلاق پسند به مسابقات آسیایی می‌رود

دبیر کمیته‌ فنی فدراسیون پینگ‌پنگ از حضور محمدرضا اخلاق پسند در مسابقات آسیایی کره خبر داد.

دبیر کمیته‌ فنی فدراسیون پینگ‌پنگ از حضور محمدرضا اخلاق پسند در مسابقات آسیایی کره خبر داد.

ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره تصمیمات گرفته شده روز گذشته در کمیته‌ فنی، اظهار کرد: به دلیل این که فرصتی برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی کره وجود ندارد و باید هر چه زودتر اسامی نفرات اعزامی به این رقابت‌ها را اعلام کنیم، تصمیم گرفتیم که از نفرات اعزامی به مسابقات جهانی فرانسه در مسابقات آسیایی هم استفاده کنیم، چون این تیم تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است.

وی ادامه داد: همچنین برای تقویت بیشتر تیم ملی قرار است محمدرضا اخلاق پسند به عنوان نفر پنجم به این رقابت‌ها اعزام شود .

علیدخت با بیان این که مسابقات آسیایی کره یک ماه پس از رقابت‌های جهانی فرانسه و از دهم تا 17 تیر برگزار خواهد شد، افزود: اگر فرصت کافی داشتیم، من حتما مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار می‌کردم، اما از زمان حضورم به عنوان سرمربی در تیم ملی زمان چندانی نگذشته است و زمان کافی برای این کار نیست.

دبیر کمیته‌ فنی فدراسیون پینگ‌پنگ از جمله موارد مطرح شده در این جلسه را تصمیم گیری درباره آیین‌نامه باشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: بر اساس مصوبه جدید هر باشگاهی می‌تواند در ارنج خود از پنج بازیکن استفاده کند، در حالی که پیش از این تیم‌ها تنها می‌توانستند چهار بازیکن را در اختیار داشته باشند و این تصمیم فرصتی برای بازیکنان جوان است.

علیدخت افزود: همچنین تصویب شد که نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و مهران احدی که سه نفر اصلی تیم ملی هستند، در یک تیم حضور نداشته باشند. همچنین سه بازیکن دیگر که در رده بندی، رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند، یعنی پوریا عمرانی، اخلاق پسند و افشین نوروزی هم نمی‌توانند در یک تیم بازی کنند.

وی خاطر نشان کرد: هر چند افشین نوروزی در لیگ سال گذشته بازی نکرد، اما به هر حال جزو شش نفر نخست پینگ‌پنگ کشور است و به همین دلیل او هم در این تقسیم بندی جای گرفته است. هدف ما از این مصوبه این است که قدرت بازیکنان در یک جا متمرکز نشود. پیش از این می گفتند که چون برادران عالمیان در یک تیم هستند، آن تیم نتیجه‌ می‌گیرد ، اما با این کار انگیزه‌ای برای دیگران هم به وجود می‌آید.

دبیر کمیته‌ فنی فدراسیون پینگ‌پنگ ، ‌اضافه کرد: در این جلسه درباره برنامه‌های داوران و مربیان پینگ‌پنگ هم صحبت شد و قرار شد درباره مربیان شرایطی گذاشته شود و این طور نباشد که اگر مربی درجه یک، دو یا سه باشد بتواند به راحتی وارد فدراسیون شود. باید یک فاکتورهایی مدنظر قرار گیرد و قرار است کمیته‌ مربیان این آیین‌نامه ها را بررسی کنند تا مربیان فعال و غیر فعال مشخص شوند. این که کسی 15 سال پیش کارت مربیگری گرفته اما استفاده‌ای نکرده باشد، دلیل بر این نیست که حتما مربی فعالی است.

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ ایران در پاسخ به این سوال که پیش از این گفته شده با نظر کمیته‌ فنی شانس دوباره‌ای به افشین نوروزی داده شود تا بتواند در مسابقات برون مرزی شرکت کند، گفت: این صحبت‌ها در زمانی که من به تیم ملی آمدم ، انجام نشده است و از آن بی‌خبرم و این‌ها را از افرادی که این موضوعات را مطرح کرده‌اند بپرسید. ما تنها می‌توانیم یک نفر را به تیم ملی اضافه کنیم که آن هم اخلاق پسند است.

وی درباره این که چه کسانی در جلسه کمیته‌ فنی غایب بودند، عنوان کرد: احتشام زاده، اسلامی و پوستین دوز غایب بودند که پوستین‌دوز از سمت خود استعفا داده است. خانم ابری هم به عنوان نماینده کمیته‌ بانوان در این جلسه حضور داشت.

دبیر کمیته‌ فنی فدراسیون پینگ‌پنگ درباره این که آیا صحبتی درباره تیم ملی بانوان هم انجام شد؟ گفت: هیچ صحبتی درباره تیم ملی بانوان انجام نشده و این موضوع را باید از مربیان این تیم بپرسید، اما مباحثی درباره لیگ بانوان صورت گرفت که گفتیم بگذارید لیگ سال گذشته به پایان برسد و آن را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم برای لیگ فصل بعد برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha