• شنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۸:۲۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92013112957
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

یادداشت فتح‌الله‌زاده در ستایش از عطاءالله بهمنش

یادداشت فتح‌الله‌زاده در ستایش از عطاءالله بهمنش

مدیرعامل باشگاه استقلال طی یادداشتی از زحمات استاد عطاءالله بهمنش تقدیر کرد و اقدام "ایسنا" را زیبا خواند.

مدیرعامل باشگاه استقلال طی یادداشتی از زحمات استاد عطاءالله بهمنش تقدیر کرد و اقدام "ایسنا" را زیبا خواند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه استقلال، در متن یادداشت علی فتح الله زاده آمده است: " تجلیل از بزرگان، نشانه بزرگی و بزرگ‌منشی است. به عنوان کسی که می‌داند، عطا‌ءاله بهمنش و مردانی همسنگ او، در بالا گرفتن ورزش ایران و رسیدن به موقعیت امروزی، چه نقشی را بر عهده خویش قرار داده‌اند و در این رهگذر با از خود گذشتگی به مرز ایثار نزدیک شده‌اند، هم از او، که معلم راه دور من و هم‌داستان‌های من بوده و هم از «ایسنا» که تلنگری زد، به موقع و به جا، به حس عمیق وظیفه‌شناسی‌مان، تشکر می‌کنم.

برای مردی که زبان ورزش را پاک و سره کرد و دانش و دانستگی را، با عشق و دلبستگی در هم آمیخت تا ورزشی‌نویسی، شغلی باشد شریف و مفتخرکننده، برای مردی که در عمر پر از برکتش، هزار کار بایسته کرد، جز آرزوی سرفرازی و دوام معلمی و استادی و شاگردآموزی، چه می‌توان خواست؟

عطاءبهمنش که تن رها کرد تا نخواهد پیرهن، و با عزت و بی‌نیاز زیست تا سری همیشه بلند و صدایی همیشه رسا و زبانی همواره گویا داشته باشد، معلم مردانی است که خود معلمان بزرگ عرصه روزنامه‌نگاری ورزشند. برای مردی که ورزش را، قهرمانی را، شیوه‌های پهلوانی‌ را به خانه‌ها برد و خانوادگی‌اش کرد، سلامت تن و بزرگی روح- همچون تک‌تک روزهای این 91 سال- مسئلت دارم.

به «ایسنا» و خبرگزاری دانشجویان ایران که کاری کردند کارستان تبریک می‌گویم و بزرگواری و منش بزرگ‌شان را می‌ستایم که حق استادی بی‌همتا را به جا آوردند. این قبیل مراسم، بر ذمه ما نیز هست که گرفتار شش و بش امور مدیریتی و به کار بستن آموزه‌های آموخته از «عطا خان» بهمنش، از این مهم غفلت کرده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۲-۰۱ ۰۹:۴۷

حاجی جون این که قلم اردشیرخان لارودی بود. شما که دست به قلمی و دادی چند تا کتاب برات نوشتن، این چند خط رو خودت می‌نوشتی. دست اردشیر خان لارودی درد نکنه با این یادداشت. دست ایسنا درد نکنه با این مراسم تجلیل. ادای احترام لارودی به بهمنش اگرچه به اسم فتح الله زاده منتشر شد اما برای ما که باید احترام به بزرگتر را یاد بگیریم و به نسل بعد از خود منتقل کنیم، درس بزرگی بود. سپاس از ایسنا که چراغ اول را روشن کرد تا استاد لارودی هم دست به قلم ببرد و ما را به اسم حاجی، مهمان یک نوشته خواندنی کند.