• سه‌شنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 92012005666

حق‌الزحمه امتحانات نهایی معلمان تا پایان هفته پرداخت می‌شود

حق‌الزحمه امتحانات نهایی معلمان تا پایان هفته پرداخت می‌شود

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: حق‌الزحمه تمام معلمان آموزشی که در برگزاری امتحانات نهایی خرداد، شهریور و دی ماه سال تحصیلی 90-91 مشارکت داشتند، تا پایان هفته تسویه می‌شود.

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: حق‌الزحمه تمام معلمان آموزشی که در برگزاری امتحانات نهایی خرداد، شهریور و دی ماه سال تحصیلی 90-91 مشارکت داشتند، تا پایان هفته تسویه می‌شود.

عبدالامیر عرفی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌هایی که در بین فرهنگیان وجود داشت، عدم پرداخت حق‌الزحمه برگزاری امتحانات نهایی بود، اما با تلاش آموزش و پرورش و تامین اعتبار آن، حق‌الزحمه همه معلمان که به نوعی در برگزاری امتحانات نهایی خرداد، شهریور و دی ماه سال تحصیلی 91-90 مشارکت داشتند، تا پایان هفته به حسابشان واریز می‌شود.

وی افزود: آموزش و پرورش مبلغ 400 میلیارد ریال اعتبار این بخش را تامین و به حساب استان‌ها واریز کرده است و استان‌ها موظفند تا پایان هفته جاری حق‌الزحمه معلمانی که در برگزاری امتحانات نهایی حضور داشتند را به حسابشان واریز کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۰ ۱۰:۱۶

پس یازده ماه یارانه معوق بیمه طلایی فرهنگیان چی می‌شه؟

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۰ ۱۰:۳۲

همکار محترم بهت قول می‌دم اون هم بعد از دو سال خواهند داد!؟ البته یکسالش که گذشت!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۰ ۱۰:۳۲

به این عزیزان لطفا تذکر بدهید حق‌الزحمه کلاسهای تابستانی، حق ماموریت، اضافه کار مدیر و معاونین، مابه‌التفاوت بیمه طلایی و... نیز پرداخت نکرده‌اند. اون‌وقت حاج‌بابائی می‌خواهد کاندیدای رئیس‌جمهوری شود. لطفا این موارد را گوشزد فرمائید.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۱ ۱۲:۲۶

با سلام، حق‌الزحمه امتحانات با دستورالعمل شورای عالی باید پرداخت شود و گرنه عدم پرداخت برای عوامل ستادی و تکثیر و پرداخت برای بقیه به معنی تسویه حساب نیست. به آقای عرفی بفرمایید يا از حوزه‌ها اطلاع کافی ندارد یا مشکل از جای دیگري است.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۲ ۰۸:۴۸

آقای عرفی؛ چرا؟ حق الزحمه امتحانات در استان گلستان با حذف خیلی از عوامل؛ تنها ۲۰ درصدش رو تازه می‌خوان سند بزنن؛ لطفأ بامردم به خصوص معلمان صادق باشید و اینقدر حق دیگران را پایمال نکنید!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۲ ۱۴:۰۰

جناب عرفی پایان هفته شد وباز هم پرداخت نشد؟؟؟؟!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۳ ۱۴:۰۶

آقای عرفی لطفا بفرمایید که آیا بعد از حدود یک سال پولی که پرداخت می کنید ارزش خرداد، شهریور یا دیماه گذشته را دارد؟

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۴ ۲۱:۴۶

از این حرفها خیلی شنیدیم فعلا که خبری نشده در حالیکه یک روز هم از این هفته گذشت.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۴ ۲۳:۴۲

پایان هفته هم گذشت و باز خبری نشد، ادارات دیگه دنبال بهانه ای هستند که به کارمنداشون پاداش بدهن اما ما حق خودمونو هم نمی دن، تازه فهمیدیم اگه این حق الزحمه رو هم بدن نصف مبلغیه که قرار بود پرداخت بشه، پیشنهادم به وزارت آموزش وپرورش اینه که امتحانات نهایی رو حذف کنه تا آقای عرفی 100 درصد صرفه جویی کرده باشه،با این اوصاف برخي مسئولین چه‌جوري میخوان امتحانات نهایی خرداد رو برگزار کنن، معلمان گرامی به هوش باشند عزیزان از ماست که برماست.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۶ ۲۱:۲۲

معلوم نیست کی پرداخت می‌شه. از پنچ شنبه 4 روز گذشته یک اوشلق نیز واریز نشده!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۶ ۲۱:۲۴

فکر کنم واریز شده، حساب ما سوراخ داشته!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۷ ۰۹:۰۳

پيامبر خدا صلى‏‌الله‏ عليه‏ و‏ آله: مزد كارگر را پيش از آن كه عرقش خشك شود بدهيد و در همان حال، مزدش را برايش مشخص كنيد. کنز العمال 9126 .

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۷ ۰۹:۰۷

پيامبر اكرم(صلی الله عليه و آله): « هرکه مزد کارگری را کم دهد، خداوند عملش را باطل گرداند و بوی بهشت را بر وی حرام گرداند.»

avatar

با سلام، تا امروز مورخه 27/1/92 هیچ پرداختی به عوامل برگزاری امتحانات سال91 بجز حوزه‌های تصحیح، انجام نشده است.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۸:۵۹

با سلام در استان گلستان فقط 30 درصد پرداخت کرده‌اند و بقیه را گفتند صلوات بفرستید. کسی جوابگو هم نیست.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۹ ۰۹:۵۱

آقای پایین محلی مدیرکل هر رئیس اداره ای که سند ۳۰ درصد را تحویل ندهد از کار برکنار می‌شود؛ با تهدید سند ۳۰درصد را گرفته‌اند؛ از دستگاههای نظارتی میخواهم که رسیدگی کنند.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۰۵ ۰۰:۵۲

اینجا یعنی استان گلستان 30 درصد را واریز کرده اند،همکاران محترم اطلاع رسانی کنند در سایر استانها چه میزان پرداخت شده است؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۰۵ ۲۳:۰۶

پس از یکسال حق الزحمه امتحانات پرداخت شد اما با کاهش 40 درصدی این انصافه!؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۰۹ ۰۰:۱۲

در استان کردستان تنها 40 درصد حق الزحمه پرداخت شد، بعد از گذشت یک سال نهایت بی انصافی بود. همکاران گرامی بیاییم به نشانه اعتراض، نه به عنوان عوامل اجرایی و نه مصحح و مراقب در امتحانات خرداد92 مشارکت نکنیم، ضمناً همکاران ذینفع سال گذشته بصورت انفرادی شکایت خود را به دیوان عدالت اداری تسلیم کنند. لطفا به همه اطلاع رسانی کنید.