• دوشنبه / ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92011905213
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

اختلاف خانوادگی در تبریز رنگ خون گرفت

رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری جوان 17 ساله به جرم قتل شوهر خواهرش به دلیل اختلاف خانوادگی در کلانشهر تبریز خبر داد.

رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری جوان 17 ساله به جرم قتل شوهر خواهرش به دلیل اختلاف خانوادگی در کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ قنبر مداحی در تشریح خبر فوق گفت: برابر اعلام کلانتری 13 تبریز و در پی اطلاع از یک مورد درگیری در یکی از محلات تبریز عوامل این کلانتری در محل حاضر می‌شوند.

وی در ادامه افزود: عوامل انتظامی در محل متوجه می شوند که در پی درگیری فردی با چاقو زخمی و به بیمارستان محل منتقل شده و افراد حاضر در محل اعلام می کنند که همسرش با ضربه چاقو، وی را زخمی کرده است.

این مقام مسئول بیان کرد: مصدوم در بیمارستان به دلیل ضربات وارده فوت می کند و مأموران همسر مقتول را برای بازجویی به کلانتری منتقل می کنند.

سرهنگ مداحی گفت: نامبرده در بازجویی ها اظهار می کند که با شوهرش اختلاف داشته که به منزل پدریش آمده که شوهرش به آن محل مراجعه و ایجاد درگیری می کند که وی به جهت ترساندن وی با چاقو به مقتول حمله می کند که در حین گلاویزی چاقو به سینه متوفی فرو می رود.

وی اظهار کرد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی از همسر و مادر زن مقتول بازجویی دقیق و علمی به عمل می آید که در اظهارات خود دچار تناقض گویی می شوند که پس از چندین بازجوئی در نهایت اعلام می کنند که مقتول را برادر زن 17 ساله اش با چاقو مورد اصابت چاقو قرار داده است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی افزود: با پیگیری موضوع و کار اطلاعاتی متهم در یکی از محلات تبریز در منزل پدر زنش در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات به قتل دامادشان با وارد آوردن ضربات چاقو به سینه اش به انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف می کند که نامبرده با قرار قانونی صادره روانه زندان می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha