• یکشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ / ۲۰:۲۶
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 92011804692
  • خبرنگار : 71474

نخستین جلسه شورای رقابت در سال 92 برگزار شد

نهایی شدن دستورالعمل قیمت خودرو تا پایان فروردین

نهایی شدن دستورالعمل قیمت خودرو تا پایان فروردین

جلسه عصر امروز شورای رقابت، بدون دستیابی به دستورالعمل قطعی قیمت خودرو به پایان رسید.

جلسه عصر امروز شورای رقابت، بدون دستیابی به دستورالعمل قطعی قیمت خودرو به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، همانطور که پیش‌بینی می‌شد جلسه امروز شورای رقابت به بررسی برخی ابعاد در راستای رسیدن به دستورالعمل قطعی قیمت خودرو پرداخت و بنا شد این دستورالعمل تا پایان فروردین‌ماه سال جاری نهایی و اعلام شود.

پیش از این جمشید پژویان، رییس این شورا در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید خبر نهایی شدن دستورالعمل قیمت خودرو تا پایان فروردین، گفته بود که این شورا در روزهای باقیمانده ابعاد دیگر موضوع را بررسی خواهد کرد تا در پایان ماه جاری یک دستورالعمل اصولی و کارشناسی ارائه گردد.

پژویان همچنین تاکید کرده بود که شورای رقابت تنها نهادی است که به لحاظ قانونی حق ورود به موضوع قیمت‌گذاری خودرو را دارد و ورود هر بخش و یا نهاد دیگری در این موضوع غیرقانونی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۸ ۲۲:۰۵

سلام، مگر نمی‌گن پیش‌فروش به قیمت روز؟ پس چرا اتومبیل ال90 در حال حاضر تو بازار آزاد 30 ميلیون تومان هست درصورتی‌که ایران‌خودرو قیمتش را 35500000 تومان به فروش می‌رساند؟

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۰ ۱۱:۱۹

بازهم مثل دفعات قبل. پس چرا ثبت‌نام نمی‌کنند؟ همه سر کارند.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۱ ۱۰:۴۱

با سلام و خسته نباشيد به شوراي رقابت، خواهشمند است قاطعانه و به حق به فكر اقشار كم‌درآمد مملكت باشيد و قيمتها هم دربردارنده اقتصاد مملكت و خانواده‌ها را در برگيرد.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۶ ۰۱:۲۸

با سلام، آقای پژویان ازتون خواهش می‌کنم قیمت خودرو پایین بیاریید دلخوشی جوونای ایران پراید بود اونم شده دو برابر ازتون خواهش میکنم قیمت ها رو پایین بیارید.

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۹ ۱۷:۴۲

اقای پژویان خواهش می کنم دیگر نظرندهید چون کسی به نظر شما اهمیت نمی دهد از من می شنوی استعفا بده برو در جای دیگر مشغول به کار شو این همه مردم را سروکار نگذارید