• یکشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 92011804266
  • خبرنگار : 71356

چهارمین جلسه دادگاه کهریزک چه زمانی برگزار می‌شود؟

چهارمین جلسه دادگاه کهریزک چه زمانی برگزار می‌شود؟

وکیل‌مدافع یکی از خانواده‌های قربانیان حادثه بازداشتگاه کهریزک گفت: هنوز زمان برگزاری چهارمین جلسه دادگاه کهریزک به وی ابلاغ نشده است.

وکیل‌مدافع یکی از خانواده‌های قربانیان حادثه بازداشتگاه کهریزک گفت: هنوز زمان برگزاری چهارمین جلسه دادگاه کهریزک به وی ابلاغ نشده است.

محمدصالح نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیان کرد: هنوز زمانی به عنوان وقت رسیدگی به پرونده قضات کهریزک و برگزاری چهارمین جلسه این پرونده به اینجانب ابلاغ نشده است.

بر اساس این گزارش، شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران با برگزاری سه جلسه در اسفند ماه سال 91 رسیدگی به این پرونده جنجالی را آغاز کرد، اما پس از پایان سومین جلسه رسیدگی به این پرونده، آن طور که محمد اصلانی وکیل مدافع یکی از قضات تعلیقی در جمع خبرنگاران گفت: هیات قضایی شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران با این عنوان که ممکن است دادگاه بخواهد در راستای برخی تحقیقات افرادی را به عنوان مطلع یا گواه دعوت کند تاریخ برگزاری جلسه بعدی را تعیین نکرد.

بخش اعظم وقت جلسات اول و دوم رسیدگی به این پرونده به قرائت کیفرخواست و طرح شکایت از سوی شکات و وکلای مدافع آنها اختصاص یافت.

همچنین در جلسه دوم سعید مرتضوی دادستان سابق تهران ضمن تقدیم لایحه‌ای 40 صفحه‌ای به دادگاه، دفاع از خود در مقابل کیفرخواست دادستانی و شکایت شاکیان را آغاز کرد که البته با نیمه تمام ماندن دفاعیاتش وی در جلسه سوم نیز به ارایه ادامه دفاعیات خود پرداخت.

جلسه‌های اول تا سوم دادگاه کهریزک در روزهای هشتم، بیستم و بیست‌ویکم اسفند ماه 91 برگزار شد و در حال حاضر با توجه به تعطیلات نوروز و ایجاد وقفه‌ای نسبتا طولانی در برگزاری متداوم جلسات رسیدگی به پرونده کهریزک، باید منتظر تعیین وقت رسیدگی‌ برای برگزاری چهارمین جلسه این پرونده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha