• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۹:۰۹
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 91121611236
  • منبع : فضای مجازی

تاکید جالب یک خودروساز بر کیفیت پراید

تاکید جالب یک خودروساز بر کیفیت پراید

نجفی منش معتقد است کیفیت پراید بر اساس قیمت آن و مطابق با استانداردهاست حتی جالب آن که می‌‎گوید مشتریان از این خودرو راضی هستند.

نجفی منش معتقد است کیفیت پراید بر اساس قیمت آن و مطابق با استانداردهاست حتی جالب آن که می‌‎گوید مشتریان از این خودرو راضی هستند.

به گزارش ایسنا در بخشی از گفت و گوی حمدرضا نجفی‌منش - دبیر انجمن قطعه سازان - با «تهران امروز» وی درباره کیفیت پراید می گوید : یک پراید را بیاورید و مشخصا بگویید چه استانداری رعایت نشده است. استانداردها در کف کیفیت است. استاندارد کارخانه‌ای، از استاندارد بازار خیلی بالاتر هستند. پراید ما مشخصاتی را که برایش تعریف شده است دارد مثلا یک سوزوکی بنابر کیفیتی که برایش تعریف شده قیمتش هم متناسب با آن است. نمرات کیفی هم استانداری دارد که می‌گیرند و متناسب با آن تعریف می‌کنند مثلا رضایت مشتری 62 درصد و بزرگ‌ترین عددی که درکیفیت در دنیا مطرح شده 85 درصد است یعنی مثلا بهترین ماشین‌ها ازقبیل بنز و «ب‌ام و» نمره رضایت مشتری 85 درصد بوده است. درایران هم مینیموم 62 و ماکزیموم 80 است از رضایت مشتری.

تهران امروز: آیا از نظر شما پراید با این سطح کیفیت که شما می‌گویید استاندارد مناسب را دارد، آیا قیمت 17 یا 18 میلیون می‌ارزد؟

ببینید باز هم تکرار می‌کنم مطابق کیفیت تعریف شده قیمت همان است حالا هر چه قیمت‌ها در بازار بالا رود آن پراید هم قیمتش افزوده می‌شود. در دنیا از همه خدمات شاخص رضایتمندی می‌گیرند؛ از کار پلیس تا کالای بادوام تا دانشگاه‌ها تا خودرو... که این کار بسیار مفیدی است که باعث رقابت بین تمام خدمات و تولیدات دریک کشور و در نهایت بهبود و ارتقای سطح کیفی می‌شود و من به جرات می‌توانم بگویم که شاخص خودرو از خیلی چیزهای دیگر درکشور بالاتر است.

تهران امروز: درخصوص کیفیت که زیربار نمی‌روید،آیا با همین کیفیت یک پراید ارزش 8 میلیون دارد یا 18 میلیون؟

ببینید اگر واضح بگویم اینکه همچنان قیمت پراید همان 8 میلیون است یعنی به‌عبارتی پراید گران نشده اما ارزش پول ملی ماست که هرروزکمتر می‌شود. مثال، سال گذشته بانک مرکزی سکه را به قیمت 500 هزارتومان پیش فروش می‌کرد اما الان چه مقدارشده است؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۶ ۱۹:۵۶

مبنای تعیین قیمت سکه عواملی که بر قیمت روزانه سکه طلا در ایران تأثیرگذار هستند، عبارتند از: - قیمت جهانی طلا؛ - ارزش دلار به ریال؛ - هزینه گمرک (بین ۲ تا ۵ درصد)؛ - هزینه ضرب سکه توسط بانک مرکزی (تقریباً معادل هفت‌هزار تومان، طبق برآورد سال ۱۳۸۶)؛ - کارمزد عرضه سکه در بانک (تقریباً معادل پانصد تومان، طبق برآورد سال ۱۳۸۷)؛ - سال ضرب سکه (صرفاً از نظر روانی بر روی قیمت سکه اثرگذار است)؛ شما ک تولید داخل هستین پس نباید ارز و دلار مبنای کارتون باشه و گرون شدن سکه رو بهانه قرار بدین. این یعنی ک برای شما هنوز 8 ملیون اب میخوره چون همه چیز گرون شده دیگه هشت ملیون برای شما نمی صرفه (مثلا ده ملیون افزایش حقوق ک میشه 18 ک بتونین با گرونی بسازین) یعنی باید بیشتر حقوق بگیرید برای مثال ک میگین چون سکه فلان شده و همه چیز گرون ه ما هم باید گرون بفروشیم . این مشکل شما نیست خیلی ها همین مشکل رو دارن خیلی وقته هم دارن.خوبه پس یه کارگر ساده نیستی

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۶ ۱۹:۵۸

کیفیت پرایدتون خوبه که توی یک تصادف از وسط دو تیکه شده بود؟ بیشترین امار مرگ و میر از همین خودرو پراید است. خودت زیر پات پرایده ه اگه کیفیتش خوبه؟

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۶ ۲۰:۱۶

خداوکیلی من یک پراید سال هزاروسیصدوهشتادوهفت گرفتم وراضیم

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۶ ۲۰:۲۰

واقعا دست گلشون درد نكنه. مي‌تونن مابه‌التفاوت اين سال‌ها را هم از مشتري‌ها بگيرن خداي نكرده ضرر نكنند!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۶ ۲۲:۵۱

با پول پراید بریم دوبی....ببینیم چه ماشینی میدن؟؟؟

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۷ ۱۳:۵۴

خداوکیلی ایشون حاضرن فقط پراید سوار بشن و ماشین شخصیشون پراید باشه؟؟!!!من که بعید میدونم!!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۷ ۲۳:۲۰

دیگه اینو یه بچه هم میفهمه که این قوطی حلبی هیچی ارزش نداره. اگه هم کسی میگه راضیه به خاطر اینه که سوار خودروهای خارجی نشده و فکر میکنه ماشین یعنی پیکان و پراید و 405. اسم اینو لگن هم نمیشه گذاشت.