• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91111609944

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان کنگره ملی پیامبر اعظم (ص) آغاز شد

با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) در سالن آمفی تئاتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران آغاز شد.

با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) در سالن آمفی تئاتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دین واندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا محمدزاده رییس ستاد برگزاری این کنگره با تقدیر از همکاری‌ دانشگاه‌های تهران و دانشگاه امام صادق(ع) برای برگزاری این کنگره به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران تصریح کرد: برگزاری این نوع کنگره‌ها با همکاری دانشگاهیان می‌تواند مدیریت عملی موقوفات و بقاء متبرکه در راستای تبدیل شدن آنها به قطب‌های فرهنگی موثر باشد.

وی افزود: این کنگره کار بزرگ عملی بود که چند ماه طول کشید و امیدواریم بتواند طرح جدیدی برای بهره‌وری بهتر موقوفات و امامزادگان با اندیشه‌های مدیریتی پیامبر (ص) و ائمه(ع) ارائه دهد.

بر اساس این گزارش قرار است در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان اوقاف وامور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان و نادر طالب‌زاده کارگردان سینما و تلویزیون سخنرانی کنند همچنین مجید مجیدی کارگردان فیلم حضرت محمد(ص) نیز به بیان خاطره بپردازد.

در این مراسم به برگزیدگان کنگره ملی پیامبر اعظم (ع) جوایزی اهدا خواهد شد و کتاب مجموعه آثار دریافتی این کنگره نیز رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha