• سه‌شنبه / ۳ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۷:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91110302172
  • خبرنگار : 71438

قلعه‌نویی: کی‌روش نباید درباره رحمتی زود موضع می‌گرفت/ مسائل بین جباری و رحمتی را حل کردیم

قلعه‌نویی: کی‌روش نباید درباره رحمتی زود موضع می‌گرفت/ مسائل بین جباری و رحمتی را حل کردیم

سرمربی تیم استقلال گفت: در موضوع خداحافظی رحمتی از تیم ملی فوتبال توقع دیگر از کی‌روش داشتم که زود موضع نگیرد. به هر حال کی‌روش پدر خانواده است و اول باید به صحبت‌های رحمتی گوش می‌کرد.

سرمربی تیم استقلال گفت: در موضوع خداحافظی رحمتی از تیم ملی فوتبال توقع دیگر از کی‌روش داشتم که زود موضع نگیرد. به هر حال کی‌روش پدر خانواده است و اول باید به صحبت‌های رحمتی گوش می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران ابتدا ضمن تشکر از هوادارانی که امروز به کمپ استقلال آمده بودند، گفت: جا دارد از پیشکسوتانی هم که به تمرین آمده‌اند، تشکر کنم. البته اینجا خانه خودشان است ولی امروز آمدند و باعث قوت قلب ما شدند.

وی درباره بازی داربی نیز بیان کرد: وضعیت تیم خوب است اما واقعیت در 90 دقیقه بازی رقم می‌خورد. ما در تمرین‌ها خوبیم و امیدوارم در بازی هم عملکرد خوبی داشته باشیم. پیش‌بینی بازی سخت است اما تمام بازی‌های نیم فصل دوم حکم فینال را دارد و این بازی هم مثل بازی‌ با مس و ملوان دشوار است. از نظر حواشی و حساسیت هم بیشتر از سه امتیاز دارد اما امیدوارم فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم؛ چون همه باید از فوتبال لذت ببرند که این موضوع در ایران نیست چون آن‌هایی که فوتبالی نیستند به فوتبال آمده‌اند اما اگر فوتبال دست خود فوتبالی‌ها باشد، همه از آن لذت می‌برند. اتفاقی که در خارج از ایران می‌افتد و مربیان پس از بازی با هم دست می‌دهند.

سرمربی استقلال ادامه داد: آدم‌هایی به فوتبال آمده‌اند که ماموریت‌شان این است تا فوتبال را از نگاه مردم بیندازند و آن را به مکان‌هایی مثل پارک‌ها ببرند که از همه لحاظ آسیب‌پذیر است.

وی همچنین درباره حاشیه‌هایی که برای رحمتی پیش آمد و تاثیر این حواشی روی روحیه‌اش در بازی داربی تصریح کرد: من گله‌ای از آقای بابازاده دارم که دو سه نفر را باید زیر نظر می‌گرفت. بابازاده باید پل ارتباطی باشد تا بازیکنان ابتدا مشکلات‌شان را به او بگویند و اگر نیاز بود به من هم انتقال دهند. همچنین توقع دیگر از کی‌روش داشتم که زود موضع نگیرد. به هر حال کی‌روش پدر خانواده است. اول باید به صحبت‌های رحمتی گوش می‌کرد. رحمتی و جباری هم اول فصل مسائلی داشتند اما آن‌ها را با صحبت حل کردیم. شاید اگر کی‌روش هم نشستی برگزار می‌کرد، دیگر مشکلی نبود. البته جا دارد از کفاشیان تشکر کنم چون شنیدم که او به این موضوع ورود می‌کند. کار زیبایی است که کفاشیان انجام داده است و یک مدیر می‌تواند به این مسائل ورود کند.

قلعه‌نویی با تاکید دوباره روی اینکه غیر فوتبالی‌ها باید هرچه زودتر از این رشته بروند، افزود: امیدوارم فوتبال دیگر دست آنهایی نباشد که آن را به این روز انداخته‌اند. من به یاد دارم که 150 هزار نفر در یک بازی به ورزشگاه می‌رفتند اما الان کار را به جایی رسانده‌اند که 10 – 15 هزار نفر هم به زور می‌روند. همه این کارها را هم این آقایان می‌کنند. من اسم کسی را نمی‌برم و کلی می‌گویم. فوتبال باید دست فوتبالی‌ها باشد. پیشکسوت، بازیکن و هوادار همه از این موضوع ناراحتند چون جنس فوتبال عوض می‌شود.

قلعه نویی در ادامه با اشاره به برنامه 90 گفت: این برنامه مدیرعامل‌ها را رو در روی هم قرار می‌دهد و همین طور بازیکنان و مربیان را مقابل هم می‌گذارد. الان کاری می‌کنند که مردم از دیدن فوتبال لذت نبرند و این یک ماموریت است. در کل امیدوارم آنهایی که از جنس فوتبال نیستند، اگر کاربلد باشند به حوزه‌های مربوط به خودشان بروند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای به هواداران دو تیم دارید، گفت: مردم همیشه از ما جلوتر بوده‌اند و در گذشته این را ثابت کرده‌اند. از آنها می‌خواهم که انرژی‌شان را برای تشویق تیم خود صرف کنند. نتیجه هم در فوتبال مثل همیشه برد و باخت است. تا الان 76 داربی برگزار شده و از این به بعد هم شاید هزار داربی دیگر برگزار شود. مهم این است که روح و نفس ورزش همچنان ادامه داشته باشد و نتیجه مهم نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۱-۰۳ ۲۰:۱۲

امیرخان! خود کی‌روش هم به‌زودی خواهد رفت!(اخراجش می‌کنند)