• جمعه / ۸ دی ۱۳۹۱ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91100804789
  • خبرنگار : 71431

افشای راز قتل‌ اعضای یک خانواده در خیابان فلاح /قاتل اجساد را در کمد دیواری پنهان کرده بود

افشای راز قتل‌ اعضای یک خانواده در خیابان فلاح /قاتل اجساد را در کمد دیواری پنهان کرده بود

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل اعضای یک خانواده 3 نفره در خیابان ابوذر تهران خبر داد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل اعضای یک خانواده 3 نفره در خیابان ابوذر تهران خبر داد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این‌باره گفت: در ساعت 15 روز ششم دی‌ماه سال جاری ماموران کلانتری 161 ابوذر از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از کشف یک جسد در 20 متری ابوذر 8 متری رضایی با خبر شدند که با حضور مأموران کلانتری و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی به هویت «حسین - ر» 35 ساله با ضربات متعدد چاقو کشته شده و جسد وی نیز در کمد دیواری محل سکونتش کشف شده است.

وی ادامه داد: با اعلام خبر به پلیس آگاهی و دادسرای امور جنایی ، تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم به همراه عوامل تشخیص هویت، پزشکی قانونی و قاضی کشیک دادسرای جنایی تهران در محل حاضر شدند و با شواهد و دلایل به‌دست آمده در خصوص ارتکاب جنایت، پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران، پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام تحقیقات از برادر مقتول گفت: وی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت که از دو روز پیش، از برادر و همچنین فرزند و همسرش هیچ اطلاعی نداشته تا اینکه روز چهارشنبه گذشته پس از مراجعه به در خانه آنها و پرس‌وجو از همسایگان متوجه شده که یکشنبه شب یک بار صدای جیغ بلندی را از خانه برادرش شنیده شده و پس از آن نیز دیگر هیچ فردی اطلاعی از برادر و اعضای خانواده‌اش نداشته و هیچکدامشان را ندیده‌اند که همین موضوع سبب شده پس از تماس با عوامل آتش‌نشانی اقدام به تخریب در ورودی خانه برادرش کند، اما زمانیکه وارد خانه شده بوی بدی به مشامش رسیده و به دنبال منشأ بوی داخل خانه به سمت کمد دیواری رفته و زمانیکه در آن را باز کردم با جسد برادرش روبرو شده که در یک پتو پیچیده شده و آغشته به خون است و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

محمدیان اضافه کرد: با توجه به اظهارات برادر مقتول و همچنین اظهارات همسایگان در خصوص شنیده شدن صدای جیغ از خانه مقتول و با توجه به وقوع چند روز از زمان وقوع جنایت و ناپدید شدن همسر و فرزند مقتول و احتمال وقوع جنایت های بیشتر ، کارآگاهان اداره دهم با بازرسی دقیق از قسمت های مختلف خانه جسد متعلق به همسر مقتول به هویت «شکوفه - ت» 35 ساله و همچنین فرزند مقتول به هویت «مهدی - ر» 10 ساله را کشف کردند که اجساد آنان نیز در بین رختخواب‌های داخل کمد دیواری قرار داشت.

به گفته رییس پلیس آگاهی فاتب بررسی دو جسد کشف شده جدید نیز نشان داد که همسر مقتول نیز همانند حسین با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و فرزند آنان مهدی نیز با یک ضربه چاقو به قتل رسیده است.

محمدیان با اشاره به ادامه بررسی محل جنایت اظهارکرد: کارآگاهان با بررسی دقیق وسایل داخل خانه متوجه چند تخته فرشی شدند که در یکی از اتاق‌ها به صورت پیچیده شده قرار داشتند که با باز کردن این تخته های فرش ، کارآگاهان مشاهده کردند که تمامی آنها آغشته به خون بوده و قاتل یا قاتلان پس از ارتکاب جنایت آنها را پیچیده و رد داخل یکی از اتاق ها قرار داده‌اند؛ همچنین بنا بر اظهارات برادر مقتول، تا پیش از تخریب در ورودی خانه توسط وی، در ورودی کاملا سالم بود که این خود نشان از آن داشت که قاتل یا قاتلان، آز آشنایان خانواده مقتول هستند.

محمدیان با بیان اینکه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که حسین در یکشنبه شب گذشته با مراجعه به یکی از همسایگان و عنوان این مطلب که یکی از دوستانش برای میهمانی به خانه‌اش آمده و قصد دارند تا با یکدیگر شطرنج بازی کنند، از وی خواسته تا تخته شطرنج خود را به مدت یک شب به وی امانت دهد که همسایه مقتول نیز شطرنج خود را به وی امانت داده اما پس از آن دیگر هیچ اطلاعی از وی و یا خانواده‌اش نشده، گفت: با توجه به اطلاعات بدست آمده، کاراگاهان با استفاده از اطلاعات به‌دست آمده از برادر مقتول و دیگر اقدامات پلیسی، یکی از دوستان مقتول به هویت «رضا - ع» 37 ساله شدند که با شناسایی رضا به عنوان شخصی که آخرین بار در هنگام خروج از منزل مقتول مشاهده شده بود، کارآگاهان اداره دهم در همان روز کشف اجساد اقدام به دستگیری وی کرده و رضا را برای انجام تحقیقات به محل جنایت منتقل کردند.

رییس پلیس آگاهی فاتب با اشاره به دستگیری متهم و انتقال وی به مقر انتظامی، خاطرنشان‌کرد: پس دستگیری و انتقال رضا به محل جنایت و در حالیکه وی مدعی شده بود که در روز یکشنبه سوم دی‌ماه برای انتقال بار به شهرستان آمل رفته بود، کارآگاهان به وجود آثار جراحت ناشی از بریدگی توسط جسم تیز بر روی دستان وی روبه‌رو شده و به آن مشکوک شدند که وی مدعی شد که در شهرستان آمل مورد زورگیری قرار گرفته و چند زورگیر با تهدید چاقو و ضمن مجروح کردنش اقدام به سرقت وجوه نقد از وی کرده‌اند که با توجه به اظهارات رضا، هماهنگی های لازم با پلیس آگاهی شهرستان آمل انجام و در کمتر از چند ساعت مشخص شد که ادعای رضا در خصوص زورگیری توسط وی دروغ بوده و پرونده‌ای در این خصوص در هیچ یک از مراکز انتظامی شهرستان آمل گزارش و ثبت نشده است.

وی با اشاره به مشخص شدن کذب بودن صحبت‌های قبلی و ادامه اظهارات ضد و نقیض و همچنین عدم ارائه توضیحات قانع کننده در خصوص علت بریدگی‌های روی دستان رضا، گفت: سرانجام متهم به ناچار لب به اعتراف گشود و در کمتر از 24 ساعت از زمان کشف اجساد به ارتکاب هر سه جنایت اعتراف کرد.

محمدیان با اشاره به اعترافات متهم به قتل، گفت: رضا در اعترافات خود به کاراگاهان گفت که یکشنبه شب به بهانه میهمانی و در واقع با انگیزه تسویه اختلافات قبلی خود با حسین به خانه وی رفته و در حدود ساعت سه بامداد روز دوشنبه بود که در حین بازی شطرنج بودند مجددا صحبت بر سر اختلاف قبلی خود با حسین را آغاز کرده که همین موضوع باعث شده تا با یکدیگر درگیر شوند که ناگهان حسین با استفاده از چاقویی که از آشپزخانه برداشته بود چند ضربه به دست وی زده اما وی توانسته چاقو را از حسین گرفته و چندین ضربه به او وارد کند که در همین زمان همسر حسین که متوجه سر و صدای آنان شده بود وارد اتاق شده و با دیدن جنازه همسرش، جیغ بلندی کشیده که بلافاصله برای ساکت کردنش چند ضربه چاقو نیز به وی زده و او را نیز به قتل رسانده است. هنوز چند لحظه از کشته شدن حسین و همسرش نگذشته بود که رضا متوجه شده فرزند 10 ساله آن دو نیز به خاطر صدای جیغ مادرش از خواب بیدار شده و شاهد کشته شدن مادرش توسط وی بوده که به همین علت و برای آنکه شاهدی باقی نگذارد او را نیز با یک ضربه چاقو به قتل رسانده و پس از قرار دادن هر سه جنازه در کمد دیواری و در میان رختخواب‌ها، شبانه از خانه خارج شده است.

محمدیان گفت: با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت کشف سریع این پرونده، از همان دقایق اولیه کشف سه جسد در یک محل تحقیقات تخصصی با حضور بازپرس پرونده و تیم ویژه اداره دهم در دستور کار قرار گرفت که با اقدامات سریع و همچنین همکاری همکاران در مجموعه پلیس آگاهی شهرستان آمل در خصوص بررسی سریع اظهارات متهم پرونده ، این پرونده در کمترین زمان ممکن و در کمتر از 24 ساعت کشف شد و متهم پرونده لب به اعتراف کشود و به ارتکاب هر سه جنایت اعتراف کرد که با دستور مقام قضایی ، قرار بازداشت موقت صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام

متهم پس از دستگیری /

حسین/

شکوفه /

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۸ ۱۴:۴۶

آیا مرجعی هست به خبرگزاری‌هایی که در مدت این چند روز به آن خانواده بدبخت هزاران تهمت و افتراء زدند، از قبیل تجاوز به زن صاحبخانه، یک دختر فدای هوسرانی مادرش شد، در حالی که بچه پسر هم بوده و... چیزی بگه؟! هرچند که آب ریخته را نمی‌توان بازگردانید. به خدا گناه داره. اونهایی که آبروی این خانواده را بی‌خود و بی‌جهت بردند، کمتر از قاتلی نیستند که جون عزیزشون رو گرفته. ايسنا: مخاطب محترم! در مورد كدام خبر داريد بحث مي‌كنيد؟ چون در اين خبر دختر و مادري با آن مشخصات كه شما نام مي‌بريد، وجود ندارند؟!