• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۳۹۱ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91100503359

چرا مهران مدیری در «ویلای من» دستکش می‌پوشد؟ + تصویر

چرا مهران مدیری در «ویلای من» دستکش می‌پوشد؟ + تصویر

بازی مهران مدیری در سریال «قلب یخی» منجر به حادثه‌ای شد که وی را مجبور کرد تا با دستکش در سریال جدیدش مقابل دوربین برود.

بازی مهران مدیری در سریال «قلب یخی» منجر به حادثه‌ای شد که وی را مجبور کرد تا با دستکش در سریال جدیدش مقابل دوربین برود.

روابط عمومی سریال «ویلای من» به سرویس تلویزیون ایسنا اعلام کرد: بازی مهران مدیری در سری جدید سریال «قلب یخی» با حادثه‌ای تلخ همراه بود. در یکی از سکانس‌ها که سکانس پرزحمت و پر هزینه‌ای بود، پای مدیری می‌لغزد و او برای حفظ تعادل به شیشه‌های شکسته چنگ می‌اندازد و ناگهان انگشت کوچک دست راستش قطع می‌شود.

مدیری درگیر و دار فیلمبرداری، با وجود قطع انگشت، بازی در سکانس را به پایان می‌رساند. بعد از آن تازه گروه، متوجه ماجرا می‌شوند و مدیری و انگشتش را به بیمارستان می‌رسانند. انگشت مدیری پیوند زده می‌شود اما حس و عصب آن بازنمی‌گردد. از این رو شما در عکس‌های منتشر شده از سریال «ویلای من» می‌بینید که مهران مدیری دستکش سیاه چرمی به دست دارد. البته عکس‌هایی که در آن مدیری دستکش به دست ندارد هم گویای این قضیه هست و مشخص است که انگشت قطع شده همچنان در پانسمان و بانداژ است.

چرا مهران مدیری دستکش می‌پوشد؟

چرا مهران مدیری دستکش می‌پوشد؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۶ ۱۷:۳۰

واقعا ناراحت شدم.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۸ ۱۲:۴۱

امبدوارم سلامتی به ایشان بازگردد و در تمام مراحل زندگی موفق باشند و باز هم مثل همیشه مردم را بخندانند.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۰۹ ۱۰:۰۷

مهران مدیری عزیز! دوستت داریم. بخواتر{به خاطر} مردم ایران، حواست به خودت باشه خیلی دوستت داریم.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۱۹ ۱۷:۳۹

خوبه كه انگشتش قطع شده به خاطر آه من و اين مردم بيچارس{بيچاره است} كه گول خورديم سر قهوه تلخ ايشالا{ان‌شاءالله}... راحت بشيم.

avatar
۱۳۹۱-۱۰-۲۲ ۱۳:۳۷

واقعا که انسانیت رو به سرحد بي‌نهایت رسوندی آقا محمود! وقتی در مورد مردی که بیست و خورده‌ای{خرده‌اي} سال دلت رو خوش کرده، این‌جوری حرف می‌زنی، ببینم راجع به مردم عادی چه احساسی داری؟! واقعا که!

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۳۰ ۱۳:۳۳

واقعا برات متاسفم.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۳ ۰۹:۳۱

ان‌شاءالله زودتر خوب بشی و باز هم مردم رو بخندونی. از به‌اصطلاح آدمهایی مثل ... و ...صفتها هم دلخور نشو! کلا ...ها اینجورین. در ضمن اتفاق قهوه تلخ تقصیر مدیری نبود تقصیر تهیه‌کننده‌اش بود.

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۳ ۱۱:۰۹

با درودی دیگر، خواستم بگم این آقای مدیری اگر شانس داشت که... فقط خدا می‌دونه چندبار در این مجموعه قهوه تلخ به دنیا اومد و...

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۰۱ ۱۳:۳۰

مدیری جان برگرد ناهنجاریها در برره به اوج رسیده است دوباره اگاهمان کن دوباره بررهای دیگر خلق کن ماتشنه تلنگرهای توییم

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۰۴ ۰۰:۱۵

از ته قلب برای این مرد بزرگ و دوراندیش و طناز که سالها با بی احترامی بعضی از مردم زود قاضی، زندگی اش را سپری کرده و به روی خودش هم نیاورده، اول سلامتی اش را در تمام مراحل زندگی و دوم موفقیت را برای خودش و خانواده محترم و هنرمندش از خداوند منان آرزومندم.

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۱۲ ۱۵:۳۲

مهران مدیری بهترین کارگردان طنز ایران هست ولی اینکه تلویزیون چرا فیلمهاش رو پخش نمیکنه عجیبه

avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۲ ۱۶:۱۶

مهران مديري عزيز من يکي از طرفداراي پروپا قرصتوم خيلي ناراحت شدم بيشتر مواظب خودتون باشيد لطفا حداقل به خاطر ما خسته نباشيد براي زحماتي که ميکشيد خيلي دوستتون دارم و هميشه سلامتي رو براتون آرزو ميکنم.