• پنجشنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91093018052
  • منبع : نمایندگی لرستان

لرستانی‌ها مستحق توهین نیستند

عضو هیئت مدیره گهر:برای ادبیات آقایان استقلالی متاسفم

عضو هیئت مدیره گهر:برای ادبیات آقایان استقلالی متاسفم

عضو هیئت مدیره گهر با انتقاد شدید از برخورد و ادبیات سران باشگاه استقلال نسبت به آنچه توهین به مردم لرستان می‌دانست اعتراض کرد.

عضو هیئت مدیره گهر با انتقاد شدید از برخورد و ادبیات سران باشگاه استقلال نسبت به آنچه توهین به مردم لرستان می‌دانست اعتراض کرد.

حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، گفت: "ایثارگران تهران" خوشحال است که نیروها و فرزندانش به عرصه ورزش ورود پیدا کرده‎اند، ایثارگران و تمامی بچه‎های این جبهه حامی مدیر عامل گهر هستند.

این عضو هیئت مدیره گهر ادامه داد: آیت‎الله زاده برای خوشحال کردن مردم دورود تلاش زیادی کرد و بازی مقابل استقلال در این شهر نمونه‎ای از آنهاست.

وی با بیان اینکه این بسیجی می‎خواهد فرهنگ ایثار را در کالبد ورزش بدمد، یادآورشد: خوشحالیم که سردار میرزایی و آیت‎الله زاده از طرف ما به این بخش ورود پیدا کرده و محکم ایستاده‎اند. آنچه در این بین مهم است این بوده که کسی که بچه جبهه و جنگ بوده برای شهرت نمی جنگد.

حسینی با بیان اینکه مدیر عامل گهر الان شخصیت و چهره ملی شده در استان بوده، بیان کرد: بحث ما برد و باخت نیست بلکه نشان دادن فرهنگ مردم متمدن لرستان است، میزبان خوبی برای سایر تیمها نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به اظهارات مسوولان استقلال گفت: به جای اینکه ما را در حاشیه ببرید و به شخصیت مردم استان توهین کنید بیایید فرهنگ و ورزش را در جامعه اشاعه دهید. متاسفانه در صحبتهای آقایان استقلالی دیدی از فرهنگ و ورزش نیست.

عضو هیئت مدیره گهر تصریح کرد:مگر رسالت یک باشگاه فرهنگی این نیست که به نقاط محروم رفته و خود را نشان داده و ورزش را فرهنگ‎سازی کنند؟یا دنبال پول و اسم و رسم بودن و استفاده از عنوان جهت وتو کردن کارهای خود؟

حسینی گفت: درست است که در استان محروم لرستان هستیم ولی آیا فرهنگ ما نیز محروم است که این برخوردها راشاهد هستیم؟ واقعا برای ادبیات بکارگرفته شده سران استقلال متاسفم. ما متمدن‎ترین قوم هستیم و زیبنده نیست این حرکات صورت گیرد.

وی با بیان اینکه لرستانیها مستحق توهین نیستند، افزود: اگر توهینی به مردم و فرهنگ لرستانی‎ها صورت گیرد موضوع را از طریق قضایی پیگیرخواهیم شد.‎

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۹-۳۰ ۱۱:۴۱

لطفا می‌شه این توهینی که این‌قدر تکرارش می‌کنید برای ما هم بگید بدونیم یا اینکه 40 مورد اشکالی که سازمان لیگ از ورزشگاهتون توی برنامه 90 اعلام کرد، توهین می‌دونید که اگر اینطور باشه اعلام کم‌کاری شما هیچ توهینی به مردم خوب لرستان نیست مردم را سپر بلا نکنید، جوسازی هم نکنید!

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۳۰ ۱۲:۴۸

قصد توهين به قوميتي را ندارم اما آقاياني كه حامي تيم گهر هستند بروند و آمار بگيرند كه...!