• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۱ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91092917900
  • خبرنگار : 71012

اهدای جایزه، تمهید دوباره‌ی مهران مدیری برای جلوگیری از قاچاق سریالش

اهدای جایزه، تمهید دوباره‌ی مهران مدیری برای جلوگیری از قاچاق سریالش

مهران مدیری در سریال جدیدش نیز سعی دارد با بهره‌گیری از تمهید قرعه‌کشی و اهدای جایزه، از قاچاق سی‌دی‌ها جلوگیری کند.

مهران مدیری در سریال جدیدش نیز سعی دارد با بهره‌گیری از تمهید قرعه‌کشی و اهدای جایزه، از قاچاق سی‌دی‌ها جلوگیری کند.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی گلرنگ رسانه، در مصاحبه‌ی اخیرش از ویژگی‌های متمایز سریال «ویلای من» خبر داده و به جوایز گسترده‌ی این سریال اشاره کرده است.

اما در شرایطی که در سریال قبلی مهران مدیری با عنوان «قهوه تلخ»، اهدای جوایز به برندگان با حرف و حدیث‌های بسیار همراه بود، مدیر عامل مؤسسه پخش‌کننده سریال جدید مدیری (ویلای من)، اهدای این جوایز را ضمانت کرده است.

مصطفی بصیری به اهدای سه ویلا اشاره کرده و گفته است که این جوایز با ضمانت مجموعه صنعتی گلرنگ اهدا خواهد شد.

همچنین قرار است، نحوه‌ی شرکت در قرعه‌کشی جوایز سریال «ویلای من» به همراه توضیحات مهران مدیری در یک DVD رایگان تا چند روز دیگر در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

***

ویلای من

بصیری مدت زمان هر قسمت از سریال «ویلای من» را به صورت خالص تقریباً 40 دقیقه عنوان کرد و این امر را به معنی احترام به بینندگان دانست.

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی گلرنگ رسانه عنوان کرد: سریال «ویلای من» از قیمت مناسبی برخوردار است زیرا این سریال روی DVD-9 تکثیر خواهد شد که این امر برای نخستین بار در این سطح و گستردگی در شبکه نمایش خانگی کشور اتفاق می‌افتد. می‌دانید که قیمت DVD-9 خام در بازار بین 3000 تا 4000 تومان است. DVD سریال ویلای من 3000 تومان، به بهای یک DVD9 خام عرضه می‌شود.

بصیری با اشاره به تفاوت‌های DVD معمولی و DVD-9 تأکید کرد: «تفاوت DVD-9 با DVD معمولی در حجم ذخیره DVD9 است که تقریباً دو برابر دی‌وی‌دی‌های معمولی است. به دلیل حجم محدود دی وی دی معمولی، تنها در صورتی می‌توان محتوای جدیدی به دیسک اضافه کرد که محتوای اصلی فشرده شود که باعث افت کیفیت تصویر می‌شود، اما در DVD9 قرارگیری متنوع محتوا، همراه با کیفیت مطلوب، تنوع دوبله، تنوع زیرنویس و ... کاملاً امکان‌پذیر است.»

بصیری همچنین تاکید کرده است که دی‌وی‌دی‌های سریال «ویلای من» به طور منظم و متداوم در اختیار مخاطبان قرار داده خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha