• شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۱ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91092513964
  • خبرنگار : 71368

جزئیات نحوه دستگیری 4 زورگیر خشن پایتخت

استقبال ناجا از دستور رییس قوه قضاییه/آغاز برخورد با حاملان سلاح‌سرد و اشرار

استقبال ناجا از دستور رییس قوه قضاییه/آغاز برخورد با حاملان سلاح‌سرد و اشرار

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشریح عملیات دستگیری چهار زورگیر خشن پایتخت که تصاویر سرقتشان در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: پلیس حتما به عنوان اینکه گروهی باعث شدند با انتشار این فیلم مجرمان از دستشان فرار کنند، موضوع را پیگیری می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشریح عملیات دستگیری چهار زورگیر خشن پایتخت که تصاویر سرقتشان در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: پلیس حتما به عنوان اینکه گروهی باعث شدند با انتشار این فیلم مجرمان از دستشان فرار کنند، موضوع را پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ سردار احمدرضا رادان صبح شنبه با اشاره به فیلم زورگیری چهار راکب موتورسیکلتی در کوچه‌های تهران گفت: پلیس پس از این حادثه به واسطه اینکه جرایم خشن جزو اولویت‌های کشف و برخورد است، به مجرمان نزدیک شده بود و می‌رفت که این مجرمان را دستگیر کند که متاسفانه با نشر این فیلم در سایت‌ها و فضاهای مجازی مختلف مجرمان هم مطلع شدند و این باعث شد که در زمانی که پلیس به این افراد نزدیک شده بود، آنان فرار کنند.

وی افزود: این فیلم می‌توانست به پلیس و به واحدهای مسئول کمک کند اما در حقیقت به مجرمان کمک کرد و مجرمان را فراری داد به گونه‌ای که ما به زحمت توانستیم آنان را دستگیر کنیم و اگرچه مدت زمانی کوتاهی بود اما با بهره‌گیری از موضوعات فنی به سرعت به مجرمان دست پیدا کنیم.

رادان افزود: پلیس حتما به عنوان اینکه گروهی باعث شدند مجرمان از دستشان فرار کنند، موضوع را پیگیری می‌کنند.

به گفته وی ناجا همواره اعلام کرده‌ است که مردم می‌توانند این گونه فیلم‌ها و مطالب را در اختیار پلیس قرار دهند تا نیروی انتظامی بتواند بهره اطلاعاتی و پلیسی ببرد.

جانشین فرمانده ناجا در خصوص مصاحبه رییس قوه قضاییه در بحث برخورد با اشرار گفت: بنده و فرمانده ناجا بعد از مصاحبه آیت‌الله لاریجانی بسیار به وجد آمدیم چرا که همچون زمانی که وی و دادستان کل کشور در مورد موادمخدر صنعتی مواضع قاطعانه‌ای گرفتند باعث شد که وضعیت در تولید و قاچاق موادمخدر صنعتی تغییر کند و با برخوردهای قاطعانه‌ای که انجام شد نگرانی‌های مردم، پلیس و حتی دستگاه قضایی نسبت به این موضوع به شدت کم بشود.

وی افزود: با توجه به کاهش شدید میزان تولید و قاچاق موادمخدر صنعتی، در حال حاضر پلیس به زحمت می‌تواند به قاچاقچیان موادمخدر صنعتی دست پیدا کند.

رادان در مورد برخورد با اراذل و اوباش و سارقان زورگیر نیز گفت: عزم قوه‌قضاییه در صورتی که روان‌سازی شود و به سطح پایین هم بروز و ظهور پیدا کند می‌تواند در کاهش شدید جرم و برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش سارقان خشن و افراد زورگیر موثر باشد به گونه‌ای که نگرانی‌های مردم کم شود.

وی افزود: عزم پلیس را مانند دستگاه قضایی اعلام می‌کنیم و حتما برخوردهای قاطع، بهنگام و بسیار سخت با اراذل و اوباش و زورگیرها خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۵ ۱۰:۳۲

واقعا آفرین به نیروهای انتظامی، خسته نباشید. خیلی عالی بود. امیدوارم دیگه شاهد حوادث مشابه نباشیم. من به‌عنوان یک جوان ایرانی از نیروی انتظامی خواهش می‌کنم خیلی خیلی شدید با مزاحمان جامعه برخورد سخت داشته باشند. در جامعه‌ی اسلامی ایران، امنیت حرف اول را می‌زنه. باید به غرب ثابت کنیم که ما مردم و مسئولین یک هدف داریم و آن هم رسیدن به آرامش و پیشرفت اسلامی است. گرچه سخته ولی ما مردم در برخورد با اراذل همپای شما عزیزان هستیم.

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۵ ۱۱:۴۶

وی افزود: با توجه به کاهش شدید میزان تولید و قاچاق مواد مخدر صنعتی، در حال حاضر پلیس به زحمت می‌تواند به قاچاقچیان موادمخدر صنعتی دست پیدا کند! عجبا!

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۵ ۱۵:۳۴

سرنخ زورگیری در چه عواملی است؟ آن عوامل را ریشه‌کن کنید. خداوند به برادران نیروی انتظامی قوت، عزت و پیروزی بدهد. مردم هم باید تماشاچی نباشند. کشوری که می‌تواند روی اراده ملتش بایستد، چنین و چنان جنگ نرم و سخت و خاموش را راه می‌اندازند. شمارا به‌خدا، این‌قدر به برخي منسوبین ... که چه عرض کنیم؟ ثروت‌اندوز شده‌اند و پست، عنوان و استخدام و عناوین تحصیلی و حقوق ... و حقوق خودشان و هزار و یک امکانات دولت و نظام دارد به این‌ها می‌دهد، اما ظرفیت این‌همه محبت و حرمت را عده‌ای ندارند! در عوض خانواده‌های نجیب که فرزندان شهید و جانباز دارند که در شرایط سخت از نظر مکان و دارو و سایر نیازها، زندگی می‌کنند و جوانان این نجیبان آن‌قدر عزت نفس دارند که چون دروغ نمي‌گویند و پارتی ندارند، تحصیلات دارند، استخدام نمی‌شوند که برای تقویت اهداف جمهوری اسلامی به مردم خود خدمت نمایند.

avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۵ ۱۷:۰۶

مرد حسابی، اگه انتشار نمی‌دادن که می‌شد مثل خیلی از اتفاقات که هر روز میوفته{مي‌افتد} و کسی به داد نمی‌رسه! بزار{بگذار} نشرش بدن تا جدی‌تر بشین!