• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۳۹۱ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 91090703095
  • منبع : مطبوعات

توسط انتشارات پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

کتاب «مبانی اطلافرینی» منتشر شد

کتاب «مبانی اطلافرینی کارآفرینی با اطلاعات و در اطلاع رسانی» توسط انتشارات پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با همکاری نشر چاپار منتشر شد.

کتاب «مبانی اطلافرینی کارآفرینی با اطلاعات و در اطلاع رسانی» توسط انتشارات پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با همکاری نشر چاپار منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، زمینه نوینی در پژوهشهای کارآفرینی پدیدار شده است که از پیوند ابتدا و انتهای دو واژه «information» و «entrepreneurship» با نام «infopreneurship» شناخته می‌شود. با پیروی از همین ساخت، در این کتاب نیز از پیوند ابتدا و انتهای دو واژه «اطلاعات» و «کارآفرینی»، برابر نهاد «اطلافرینی» پدید آمده است. اطلافرینی، کارآفرینی با اطلاعات و در اطلاع‌رسانی را بازمی‌کند و به اطلافرینان کمک می‌کند بتوانند در آوردگاهی به‌ نام بازار، به هماوردی بپردازند و با سودآوری کامیاب شوند.

در این کتاب، با استفاده از برخی منابع کلیدی در این زمینه، تلاش شده است که زمینه‌ها و مفهوم‌های پایه اطلافرینی ارائه شوند. نگاهی به دستمایه این کتاب نشان می‌دهد که تا تبیین کامل و روزآمد این مفهوم از یک سو و شناخت مبانی و سبک‌های اطلافرینی ایرانی از سویی دیگر، کارهای بسیاری مانده‌اند که خورند اطلا‌فرینان و پژوهشگران توانا و فرهیخته ایرانی هستند.

این کتاب با تالیف دکتر سیروس علیدوستی، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و محمود خسروجردی در 279 صفحه و در 1250 نسخه منتشر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha