• جمعه / ۲۶ آبان ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 91082616447
  • خبرنگار : 71430

ادامه حملات موشکی گروه‌های مقاومت

تخلیه مقر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی/تکذیب خبر تعطیلی فرودگاه بن‌گوریون

تخلیه مقر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی/تکذیب خبر تعطیلی فرودگاه بن‌گوریون

در حالی که تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر از تعطیلی فرودگاه بن گوریون در اثر حملات موشکی حماس خبر داده بود، سخنگوی پلیس این رژیم اخبار منتشر شده را رد و اعلام کرد که فرودگاه باز است.

در حالی که تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر از تعطیلی فرودگاه بن گوریون در اثر حملات موشکی حماس خبر داده بود، سخنگوی پلیس این رژیم اخبار منتشر شده را رد و اعلام کرد که فرودگاه باز است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه اینترنتی المحیط، میکی رزنفیلد، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: صدای انفجار و غرش موشک در شهر بات‌یام در جنوب تل‌آویو شنیده شده اما هیچ آسیبی به کسی نرسیده و خسارتی نیز به بار نیامده است.

وی با اعلام اینکه موشکی به تل‌آویو اصابت نکرده عنوان داشت: اخباری که در خصوص تعطیلی فرودگاه بن گوریون تل‌آویو یا بسته شدن حریم هوایی بر روی این فرودگاه منتشر شده کذب است.

پیشتر تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری اعلام کرده بود که فرودگاه بن گوریون، تل‌آویو به دلیل اصابت یک موشک از نوع فجر 5 که گروه‌های مقاومت شلیک کرده بودند، تعطیل شده است.

شبکه 7 رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که شبکه ارتباطات بی‌سیم تل‌آویو به دلیل موشک باران‌های حماس قطع شده است.

این منابع همچنین اعلام کردند که ساختمان نخست وزیری رژیم صهیونیستی نیز به دلیل ترس از هدف قرار گرفته شدن و نیز آژیرهای پیاپی که در اطراف آن به گوش می‌رسد کاملا تخلیه شده است.

حملات موشکی حماس به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی ادامه دارد و گردان‌های مقاومت تاکید کرده‌اند که تل‌آویو هدف اصلی آنهاست و آنرا هدف قرار می‌دهند.

پیشتر گردان‌های مقاومت فلسطینی یک موشک از نوع فجر 5 به سوی تل‌آویو شلیک کرده بودند که این اقدام باعث نگرانی و هراس شدید صهیونیست‌ها شد چرا که توان انفجاری و دقت این موشک بسیار بالاتر از موشک‌هایی است که به جنوب سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌شود.

پرتاب موشک هنوز نیز از سوی نیروهای مقاومت به سمت سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد و این در حالی است که رژیم صهیونیستی ساعتی پیش اعلام کرد که آتش بس محدود را پذیرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha