• یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۱ / ۲۰:۲۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91082113436
  • منبع : فدراسیون فوتبال

صانعی: بدشانس‌ترین روز فوتسال ایران بود/ اشتباه داور کمرمان را شکست

صانعی: بدشانس‌ترین روز فوتسال ایران بود/ اشتباه داور کمرمان را شکست

علی صانعی پس از شکست تیم ملی فوتسال بدشانسی و اشتباه داوری را عامل حذف ایران دانست.

علی صانعی پس از شکست تیم ملی فوتسال بدشانسی و اشتباه داوری را عامل حذف ایران دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علی صانعی پس از شکست تیم ملی فوتسال و حذف ایران در مورد این دیدار گفت: ما بازی را به طور کامل در اختیار داشتیم و بالای 20 موقعیت گل روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما دروازه بان کلمبیا یکی از بهترین روزهایش را پشت سرگذاشت و در روز بدشانسی ما فوق العاده عمل کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: ما در دیدار برابر کلمبیا عملکرد خوبی داشتیم اما حریف از روی موقعیتی که 50 درصد هم نبود به گل رسید و هر چقدر ما حمله کردیم نتوانستیم از دفاع چند لایه آنها عبور کنیم. کلمبیا شانسی و به طور تصادفی به این مرحله رسیده بود و حالا به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کرده است.

صانعی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارید تیم ملی فوتسال ایران در حمله ضعیف بود گفت: اصلا این موضوع را قبول ندارم چرا که اگر ما در حمله ضعیف بودیم این همه موقعیت روی دروازه حریف ایجاد نمی کردیم. تنها توپ های ما گل نشد که متاسفانه هم بدشانسی بازیکنان ایران و روز خوب دروازه بان حریف بود.

علی صانعی با اشاره به قضاوت داور این بازی گفت: در شرایطی که تیم ملی ایران برای رسیدن به گل تلاش می کرد و بازی را در اختیار داشت، داور مرتکب اشتباهی شد که همان اشتباه کمر تیم ما را شکست و باعث شد که نه تنها نتوانیم به گل برسیم بلکه یک گل هم دریافت کردیم.

وی در پایان گفت: تیم ملی فوتسال ایران شایسته حضور در مرحله بعدی بود و بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما با بدشانسی از دور رقابت ها حذف شد. به نظر من امروز یکی از بدشانس ترین روزهای فوتسال ایران بود که با وجود برتری نتوانست به پیروزی برسد.

"آرنی فونگرا" سرمربی تیم ملی فوتسال کلمبیا پس از این پیروزی گفت: ما بازی سختی را برابر ایران پشت سرگذاشتیم. آنها حریف سرسختی بودند که در دنیا صاحب قدرت هستند و افتخارات زیادی را به دست آورده اند. پیروزی برابر ایران برای ما یک رویا بود که به واقعیت تبدیل شد. من باید از رئیس فدراسیون کلمبیا تشکر کنم که از ما حمایت کرد تا به این مرحله برسیم. این پیروزی را هم به او تقدیم می کنم و امیدوارم بتوانیم در مراحل بعد هم موفق باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۰:۳۹

آقای صانعی متوهم شده!

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۰:۵۱

شما مردم رو چی فرض کردین؟ شما هیچ کاری نکردید. این تیمها درجه 2 هم نبودند. برو آقا با ورزش یه مملکت بازی نکن. چرا به خاطر منافع خودتون فوتسال رو نابود می‌کنید؟ اگه خلاقیت خود بازیکنان نبود ما همون بازیهای قبلی هم شکست می‌خوردیم.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۰:۵۵

اقای صانعی. شما ... که باخت فوتسال گردن داور میندازی شما مربی نیستین مگر در مقابل مراکش هم همینطور با ابروی ورزش ایران بازی کردین.خداوند شما را ... که همیشه دنبال بهانه و توجیه برای بی ابروئیتان می گردین

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۱:۳۵

با سلام، باز هم بعد از باخت بهانه‌ها شروع شد. آقا اصلا بفرمایید تیم ما در مقابل کدام تیم خوب بازی کرد؟ مگر نه اینکه یا مساوی کردیم یا با زجر و بدبختی و هر بار با اختلاف حداقلی(به‌زور) بردیم؟!

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۱:۵۰

داور کجا اشتباه کرد، ببخشید؟! بازیکن رو که اخراج کرد تازه تونستیم یه گل بزنیم! شما کجا جوانگرایی کردید که پشت این حرف قایم می‌شین؟ اکصر{اكثر} بازیکنان تو جام قبلی بودن! حذف اصغری‌مقدم و شمسایی شد جوانگرایی؟

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۲:۱۰

چرا دست از سر تيم برنمي‌داري؟ ... اين از اينجا، اون هم از آسيا.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۲:۱۸

اگر غیرت دارید، نظراتم را منتشر کنید! خدا از سرتان نگذرد اگر نظراتم را منتشر نکنید؟! استبداد ترابیان کار دستش داد. با حسین شمس لجبازی کرد، با این مربی موفق. با وحید شمسایی هم به چالش پرداخت، خدا جوابش رو داد. واقعا باید از کار برکنار بشه و مورد توبیخ قرار بگیره! البته صانعی هم با لجبازی‌اش با شمسایی تاثیرگذار بود و شانس خودش رو خراب کرد. لطفا توجیه نکنید، اگر تا فردا هم بازی می‌کردید باز هم نمی‌توانستیم به این تیم با رده 19 گل بزنیم! ضعف گلزنی مشهود بود در کل بازیها و آن‌وقت با شمسایی لجبازی می‌کنن. اینها بخاطر قلب و دل کوچکشان برای مردم غم می‌آورند. به خدا واگذارشان می‌کنیم. واقعا شب ناراحت کننده‌ای بود. ترابیان باید به خدا هم پاسخ بدهد این همه از مردم را ناراحت کرد.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۳:۲۲

از 3 بازی قبل مشخص بود که گلزن نداشتیییییییییییییییییییییم

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۲ ۰۰:۵۸

قهرمانی آسیا هم داور مقصر بود!؟

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۲ ۰۱:۳۰

متاسفانه سرمربی تیمهای ما هر وقت می‌بازن، خیلی راحت تقصیر رو می‌ندازن گردن داور و شانس! فوتسال ایران روز به روز بدتر می‌شه به خاطر سوءمدیریت و لجبازی. یاد روزهایی که شمسایی گل می‌زد به خیر!

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۲ ۰۶:۵۸

تیم ایران در هیچ کدام از چهار دیدارش نمی‌توانست راحت گل بزند و بیشتر گلهایش تاکتیکی نبود. در همان بازیهای گروهی مشخص بود اگر تیمی جلوی ایران بسته بازی کند، چه عاقبتی نصیب ما می‌شود، که امروز به معنای واقعی در ضد فوتسال کلمبیا این را دیدیم. هر چند از بهترین ورزش گروهی ایران انتظار بیشتری داشتیم، اما باز افق آینده روشن است. پس مسئولان کمی بیشتر به فکر باشند و یک مربی خیلی بزرگ بیارند، با نهایت احترام، صانعی در اندازه تیم ملی نیست.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۲ ۰۸:۳۹

به خدا دیشب رو نخوابیدم! به خدا سوت پایان رو که زد اشکهام سرازیر شد! آخه چرا با ماها این‌جوری میکنید؟ تنها دلخوشی این روزهای ما. اون هم که با بی‌لیاقتی جناب خنده و ترابیان... و صانعی... می‌شد فهمید که می‌گن بدشانسی بود. آخه ما باید 3 تا از پاناما بخوریم؟ مراکش رو با یك گل اختلاف ببریم؟ شما سه نفر اگه ایرانی هستید باید از فوتبال برید. تو رو قرآن، تو رو خدا بچاپ{منتشر كن}.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۲ ۱۱:۵۸

توجيح{توجيه} فايده‌ای ندارد. كادر فني بايد عوض شود و شمس بايد برگردد.