• یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۱ / ۱۸:۵۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91082113422
  • خبرنگار : 71438

یکشنبه سیاه فوتبال ایران

حذف ناباورانه تیم ملی فوتسال از جام جهانی

حذف ناباورانه تیم ملی فوتسال از جام جهانی

تیم ملی فوتسال ایران در عین ناباوری از جام جهانی فوتسال حذف شد.

تیم ملی فوتسال ایران در عین ناباوری از جام جهانی فوتسال حذف شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی تایلند از ساعت 17:30 به مصاف تیم نه چندان مطرح کلمبیا رفت و با نتیجه‌ی 2 بر یک شکست خورد.

ملی‌پوشان فوتسال از همان ابتدا حملات‌شان را روی دروازه کلمبیا آغاز کردند و حریف حرفی برای گفتن نداشت. حملات متداوم شاگردان صانعی راهی از پیش نبرد و باعث شد که بازیکنان شوت از راه دور را در دستور کارشان قرار دهد اما دروازه‌بان کلمبیا توپ‌های ایران را مهار می‌کرد و در چند صحنه نیز تیر دروازه به کمک کلمبیا آمد. بازیکنان کلمبیا که به صورت حرفه‌ای دفاع را در دستور کارشان قرار دادند تک موقعیت‌ به دست آوردند اما بازیکن این تیم توپ را به بیرون زد.

صانعی در نیمه اول از تمام بازیکنانش استفاده کرد.

ملی‌پوشان در آغاز نیمه دوم نیز همانند نیمه اول از همان ابتدا حملات‌شان را روی دروازه کلمبیا آغاز کردند، اما دفاع همه جانبه حریف اجازه گلزنی را به شاگردان صانعی نداد. همچنین در یکی از صحنه‌ها محمد کشاورز شوت محکمی را روانه دروازه کلمبیا کرد اما این شوت از کنار دروازه به بیرون رفت و با شروع سریع دروازه‌بان این تیم بازیکن راس کلمبیا در موقعیت گلزنی قرار گرفت و در حالی که کشاورز نیز جا مانده بود، گل اول بازی توسط کلمبیا در دقیقه 13 به ثمر رسید.

خوشحالی بازیکنان کلمبیا پس از برد ایران

همچنین پس از این گل مصطفی طیبی به دلیل خطا روی دروازه‌بان کلمبیا با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

در حالی که بازیکنان ایران برای جبران گل خورده تلاش می‌کردند بازیکن کلمبیا با نفوذ به خط دفاعی ایران از راه دور شوت زد و در عین ناباوری این توپ وارد دروازه ایران شد تا شاگردان صانعی با نتیجه 2 بر صفر از کلمبیا عقب بیفتند.

بازیکنان تیم ملی به خودشان آمدند و در حالی که صانعی از سیستم 5 نفره استفاده می‌کرد علی رهنما در دقیقه 15 نیمه‌ی دوم با شوت از کنار زمین گل اول ایران را به ثمر رساند و نتیجه 2 بر یک شد.

حملات ایران تا ثانیه‌های پایانی بازی ادامه یافت و در حالی که ایران از سیستم 5 نفره نیز استفاده می‌کرد، نتوانست حریف کلمبیا شود.

همچنین عصر امروز تیم ملی فوتبال جوانان با شکست سنگین 4 بر یک از کره جنوبی ضمن حذف از رقابتهای قهرمانی آسیا از صعود به جام جهانی بازماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۱۹:۰۱

مبارك باشد! وحيد شمسايي دعاهايت مقبول افتاد.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۱۹:۰۴

تا کی گندکاریهای این ... رو تحمل کنیم؟!....

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۱۹:۰۴

به نظرم باید سرمربی تیم ملی ... شود چون یک ... و ... واقعی می‌باشد! این ... باعث سقوط فوتسال ایران شده. متاسفانه ما بایستی شاهد شکست تیم ملی از یه کشوری مثل کلمبیا بشیم. خداوند ... ... صانعی را و با امید هرچه زودتر به .....

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۱۹:۰۷

آقاي ترايبان محترم! پس كو اون وعده‌ها؟ اون موقع كه حسين شمس رو برداشتي هم به اين نتايج فكر كردي؟ خدا ازت نگذره؟ من كه به عنوان يك ايراني حلالت نمي‌كنم... جواد اصغري‌مقدم و وحيد شمسايي رو هم خودت خط زدي... مردم خوب همه چيز رو مي‌فهمن...

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۱۹:۰۸

.... آقای صانعی! آخه ... ایران گلزن می‌خواست. این شمسایی و اصغری‌مقدم کجایند؟ حذف ایران کاملا تقصیر تو هست. واقعا ...

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۱۹:۰۸

شمسايي غايب بزرگ! لجبازي صانعي با فوتسال ايران! حسرت!

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۱۹:۱۲

قهرمانی آسیا که نابودمون کرد این سرمربی. الان که بدتر نابودمون کرد. ما که قبلا بالای 5 گل به هر تیم می‌زدیم الان نمی‌تونیم يك گل بزنیم یا به زورکی می‌زنیم. واقعا شرم باد بر فدراسیون فوتبال.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۱۹:۲۲

آقای صانعی و ترابیان دلتون خنک شد حذف شدیم؟ حالا برین کیف کنین...

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۱۹:۲۴

باز هم لجبازی کار دستمان داد. حالا صانعی دیگر دیده نمی‌شود. دیگر کسی پاسخگو نیست. فوتسال شمس کجا صانعی کجا؟!

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۱۹:۲۴

آقای ترابیان و صانعی! دلتون خنک شد، حذف شدیم. حالا برین کیف کنین...

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۱۹:۳۰

از شبکه خبر قبل از بازی با کلمبیا با صانعی صحبت کردن و از او پرسیدن برنامه ای برای زدن گل اول به کلمبیا دارید ؟چیزی به بازیکنان اعلام کردید؟؟ ایشون فرمودن به بازیکنانم گفتم برای گل زدن عجله نکنید صبور باشین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه سرمربی توپی دمش گرم!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۱:۴۸

واقعا بيانات آقاي صانعي درباره مسابقه جالبه!

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۱۹:۳۴

خدایش هیچ برنامه ای بازیکنا برای گلزنی نداشتن از هرجا توپ دستشون می ومد شوت می کردند... بازیکنا ضعیف نیستن چون اگه ضعیف بودن مالکیت توپ این نمی شد ....بی برنامه بودن...

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۱۹:۴۰

... به خاطر منافع شخصیشون و لجبازیاشون شمس بهترین مربی فوتسال در اوج مربیگری رو گذاشتن کنار و همینطور شمسایی بهترین گل زن و تموم کننده که تو این بازی نبودش خیلی خیلی احساس می شد رو از عمد و روی لجبازی دعوت نکردن آخه چرا باید به کلمبیا تیمی که خیلی ضعیف بود ببازیم چرا نباید بلد باشیم گل بزنیم مربی ما اصلا دستور گل زدن یادش بود به بازیکنان بده!!؟ کاش کسی دلش میسوخت بدتر از این گفتن جمله حرص دار و همیشگی مدیرانه که میگن هیچی از ارزش های تیم ما کم نمیشه!! وای که هر وقت بعد از باختاشون اینو میگن چقد آتیش میگیرم

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۱۹:۴۳

شمارا به خدا قسم به آقای کفاشیان فشار بیاورید.دیگر خسته شدیم.مگرآقای شمس چش بود که اخراجش کردند.چون بعضی ها مشکل شخصی ای با ایشون داشتند باید به خاطر خودشان او را خراج میکردند تا فوتسال ایران به این روز بیفتد.چرا؟واقعا چرا؟حتما باید اشکهایمان سرازیر شود به خاطر این آقایان.چرابایدآقای گل جهان وحید شمسایی دراین مسابقات حساس دعوت نشود؟آیا برای مشکلات شخصی که چند نفر با او داشتند؟چرا فوتسال ما دست یک نفر است؟شمارا به خدا التماس میکنم که سخنان من راکه سخنان بسیاری از ایرانیان است به گوش مسئولین برسانید. ممنون

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۰:۰۴

دوستان ایرانی فوتبال شما سیاسی و شخصی و عقده ای شده و تا اینطوری فوتبال بازی میکنید تیم من شما رو لوله میکنه!

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۰:۵۵

جوانان که 4 تا از کره خورد، فوتسال هم که با رتبه 6 دنیا به کلمبیا باخت. نوجوانان هم که که میزبان بودن تو تهران به فینال نرفتن. خدا به داد 25 آبان{24 آبان} و بازی با ازبکستان برسه. البته تا زمانی‌که این همه استعداد و ستارگان فوتبال دنیا و آسیا بیرون گود هستن و یکی با سابقه دو و میدانی می‌شه رییس فدراسیون فوتبال، دیگه بهتر از این نمی‌شه...!

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۱:۳۵

آقای شمس! واقعا جای خالی‌ات خیلی خوب برای همه‌ی اونهایی که از سر لجبازی و کینه‌توزی کنارت گذاشتن، معلوم شد. دوره‌ی قبل اوت شدیم اما با بدشانسی و مقابل تیمهای درجه یک. نه الان که در مقابل تیم درجه سه حرفی برای گفتن نداشتیم.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۱:۵۶

امروز 11/11/2012 است به تاریخ توجه کنید.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۱:۵۶

وقت تعویض مربی نیست؟ جام آسیا که گند زد، گفتیم برای جام جهانی شاید جبران کرد. باز هم باید فقط {فرصت} داد؟ در ضمن آقای صانعی تقصیری نداره، اون یه مربی جوونه که هرچی داشت رو کرد تمام مشکلات برای ترابیان بابت انتخابش.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۱:۵۸

با سلام، متاسفم برای فدراسیون فوتبال و مسئولیني که به‌خاطر زبان تند آقای شمس ایشان را کنار گذاشتند و فوتسال ملی و باشگاهی را به گند کشیدن! ان‌شاءالله به حق علی(ع) این انسانهای ناسالم از ورزش ما حذف شوند.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۱ ۲۲:۱۲

لطفا به وضعیت آقای ترابیان در فوتسال رسیدگی کنید این پست مگه مادام العمر که ایشون باید همیشه رئیسش باشه؟ ایشون چقدرباید به این فوتسال ضربه بزنه که دست برداره بره ؟ ایشون عامل اصلی ناکامی فوتساله که حسین شمس را برداشت اون تبانی مشهور رو سرپوش گذاشت در حذف استقلال از جام باشگاههای اسیا نقش داشت فقط خدا را شکر که کیروش خیلی زود این ادم رو شناخت و از فوتبال بیرونش کرد. به نظر من سرمربی تیم ملی فوتسال تقصیرش خیلی کمتر از ایشونه چون اگه الا ن به من سرمربیگری رئال رو پیشنهاد بدن که بدم نمی اد فقط باید به بی درایتی و مدیریتی کسی که این پیشنهاد رو داده خندید.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۲ ۱۲:۴۶

کاملا با نظر ایشون موافقم. مقصر اصلی ترابیان است.

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۲ ۰۰:۳۱

از نوع بازی کردن با مراکش و پاناما می‌دونستم مراحل بعدی به مشکل می‌خوریم. یکی به این مسئولان بگه فوتسال ما قدرت جهانیه که به این روز افتاده. مثل فوتبال که نیست راحت ازش بگذریم. کجایند شمسایی و اصغری‌مقدم؟!

avatar
۱۳۹۱-۰۸-۲۲ ۰۰:۴۵

آقای صانعی! گند زدی... تو که مربی باهوشی نیستی، حداقل پستهایی رو قبول نکن که نیاز به هوش بالا داره. بهتر نبود توی همون لیگ یه تیم می‌گرفتی و زندگی‌ات رو می‌کردی؟ تو اگه باهوش بودی بعد از افتضاح جام ملتهای آسیا دیگه ادامه نمی‌دادی. الان می‌آد می‌گه تقصیر داور بود. بازیهای قبل چی؟ اونها رو هم که خوب بازی نکردیم. الان می‌آد می‌گه کلی موقعیت داشتیم که گل نشد. خوب این دقیقا اتفاقی بود که توی 2 تا بازی قبلی هم افتاد. شما به عنوان يك مربی باید کاری کنی که تیم گل بزنه. تو که تیمت در گلزنی مشکل داره، چرا وحید شمسایی رو دعوت نکردی؟ خواهشا این سوالات از آقای صانعی پرسیده شود.