• یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۱ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91082113324

«27 آذر» زمان اعلام نتایج مسابقه تفسیر قرآن کریم «نورالهدی5»

مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم گفت: نتایج این دوره از مسابقات تفسیر قرآن کریم «نورالهدی5» 27 آذر مصادف با سالروز ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع) از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم گفت: نتایج این دوره از مسابقات تفسیر قرآن کریم «نورالهدی5» 27 آذر مصادف با سالروز ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع) از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد تجلیان مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به برگزاری مسابقه تفسیر قرآن کریم در روز جمعه 19 آبان ماه در 180 حوزه امتحانی در سراسر کشور، گفت: به قید قرعه به برندگان ممتاز این مسابقات جوایز نفیسی از قبیل کمک هزینه سفر عمره مفرده، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز ارزنده نقدی دیگر اهدا خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که در دو رشته تفسیر یک جزء(جزء پانزدهم قرآن کریم) و تفسیر سه جزء (اجزای پانزدهم،شانزدهم و هفدهم قرآن کریم) برگزار شد، به کسانی که بتوانند حد نصاب امتیاز، یعنی 70 درصد نمره را دریافت کنند، گواهینامه قبولی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان اعطاء می شود.

تجلیان با اشاره به رشد 54 درصدی میزان حضور شرکت کنندگان در این دوره نسبت به سال قبل، گفت: استان‌های مازندران، بوشهر، کرمانشاه، ‌خراسان رضوی و تهران به ترتیب بیشترین تعداد ثبت نام شدگان را دارا بوده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن‌الکریم، این دوره از مسابقات «نورالهدی» طی چندین سال گذشته به همت این سازمان و با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha