• شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۱ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 91072214142

اندر احوالات آزادراهی که رویا شده!

آخرین اظهار نظر؛ قطعه 4 آزادراه تهران شمال پاییز افتتاح می‌شود

آخرین اظهار نظر؛ قطعه 4 آزادراه تهران شمال پاییز افتتاح می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح قطعه 4 آزادراه تهران شمال در پاییز جاری خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح قطعه 4 آزادراه تهران شمال در پاییز جاری خبر داد.

سید احمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره آخرین وضعیت ساخت قطعه 4 آزادراه تهران شمال اظهار کرد: در حال حاضر آسفالت 15 کیلومتر از این قطعه پایان یافته و گاردریل آن نیز نصب شده است و در حال نصب علائم در آن هستیم.

رییس شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: پنج کیلومتر پایانی در حال آسفالت است و پایان آن مشروط بر مساعد بودن شرایط جوی است.

صادقی تاکید کرد: آنچه مسلم است قطعه 4 آزادراه تهران شمال در پاییز امسال به بهره برداری خواهد رسید.

هفته گذشته علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به خبرنگار ایسنا مبنی بر زمان افتتاح قطعه چهار آزادراه تهران شمال که بنا به قول وزیر قرار بود عید فطر امسال باشد، گفت: به دلیل حرکت کوه در مسیر ساخت آزادراه 70 خانه تخریب شدند و همین امر باعث شد ما شرمنده شویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 300 وسیله نقلیه سبک و سنگین در پروژه فعال هستند و معاون وزیر راه و شهرسازی (سید احمد صادقی) هر هفته از پروژه و پیشرفت آن بازدید می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که به زودی قطعه چهار آزادراه تهران شمال افتتاح می‌شود، گفت: در تلاشیم قطعه یک نیز که از تهران آغاز می‌شود را تا پایان دولت دهم افتتاح کنیم تا مسیر 60 کیلومتر کوتاه شود.

قطعه 4 آزادراه تهران شمال از مرزن‌آباد تا چالوس 20 کیلومتر مسافت دارد که قرار است در پاییز امسال به بهره‌برداری برسد. قطعات دوم و سوم این بزرگراه هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارند و قطعه یک آن نیز که از منطقه کن تهران آغاز می‌شود به گفته وزیر راه و شهرسازی تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha