• جمعه / ۱۷ آذر ۱۳۹۱ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 91091708847

صادقی به ایسنا اعلام کرد:

افتتاح قطعه 4 آزادراه تهران - شمال در امسال/ دولت حق فسخ قرارداد را دارد

افتتاح قطعه 4 آزادراه تهران - شمال در امسال/ دولت حق فسخ قرارداد را دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: قطعه چهار آزادراه تهران - شمال حتما تا پایان سال افتتاح می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: قطعه چهار آزادراه تهران - شمال حتما تا پایان سال افتتاح می‌شود.

احمد صادقی - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور - درباره وضعیت ساخت قطعه چهار آزاد‌راه تهران - شمال که یکی از پروژه‌های مهر ماندگار است به خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: در منطقه‌ای که قطعه چهار آزادراه تهران - شمال در آن واقع شده، شرایط جوی بسیار متغییر است اما حتما این قطعه امسال بهره‌برداری می‌شود.

وی درباره برخی اظهار نظرها مبنی بر این‌که "کنسرسیوم داخلی بخواهد کار ساخت قطعات دو و سه آزاد‌راه تهران - شمال را برعهده بگیرد، وجود خارجی ندارد" گفت: چندین کنسرسیوم در این‌باره پیشنهاد‌های خود را به ما اعلام کردند که با یکی از آنها به توافق رسیده‌ایم.

صادقی افزود: کنسرسیوم مشخص‌شده برای ساخت قطعات دو و سه آزاد‌راه تهران - شمال، برای بررسی و مطالعه منطقه شش ماه فرصت خواسته که هنوز این شش ماه به پایان نرسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره "دولت با بنیاد مستضعفان قرار‌داد دو طرفه برای ساخت هر چهار قطعه توسط این بنیاد را دارد و نمی‌تواند یک طرفه قرار‌داد را فسخ کرده و ساخت این دو قطعه را به کنسرسیوم دیگری بسپارد" گفت: ما دولت هستیم و می‌توانیم با یک مصوبه ادامه‌ی کار را از پیمانکار بگیریم.

وی افزود: وقتی پیمانکار یک یا دو سال کار نمی‌کند، می‌توان قرار‌داد را فسخ کرد. در حال حاضر کار ساخت قطعات دو و سه آزادراه تهران - شمال حدود 18 سال است که به تعویق افتاده و دولت حق فسخ قرار‌داد را به صورت یکطرفه دارد.

قطعه چهار آزادراه تهران - شمال از سه راهی دشت‌نظیر شروع شده و تا کمربندی چالوس - تنکابن ادامه دارد. در این قطعه نزدیک به 550 ملک تملک شده است.

افتتاح این قطعه که قرار بود به عنوان عیدی به مردم در عید فطر امسال افتتاح شود، چندین بار به دلیل بارندگی و رانش زمین به تعویق افتاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۹-۱۹ ۱۷:۵۶

خیلی جالبه! همین آقای معاون بعد از کلی وعده و وعیدهای گذشته، خیلی محکم و قاطع گفته بودند تا پایان پائیز قطعا افتتاح می‌شود! چی شده حالا شد تا آخر امسال؟! اینه نتیجه وزیری که 3 وزارتخانه را اداره می‌کنه!