• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91060502259
  • خبرنگار : 71381

عضو جامعه اسلامي مهندسين:برگزاري اجلاس تهران توطئه‌هاي دشمنان را خنثي مي‌كند

عضو جامعه اسلامي مهندسين:برگزاري اجلاس تهران توطئه‌هاي دشمنان را خنثي مي‌كند

يك جامعه اسلامي مهندسين گفت: برگزاري اجلاس غيرمتعهدها در تهران فرصتي است تا به جهانيان بگوييم كه ايران منزوي نيست.

يك جامعه اسلامي مهندسين گفت: برگزاري اجلاس غيرمتعهدها در تهران فرصتي است تا به جهانيان بگوييم كه ايران منزوي نيست.

غلامحسين اميري در گفت‌و‌گو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به اين‌كه "استكبار از هر جهت به ايران حمله مي‌كند و اعلام كرده ايران را در محاصره تحريم‌ها و بن‌بست اقتصادي قرار داده است"، اظهار كرد: برگزاري اجلاس غيرمتعهدها در جهت سركوب توطئه‌هاي دشمنان مي‌تواند به ايران كمك شاياني كند.

وي با بيان اين‌كه "برگزاري اجلاس در تهران فرصتي براي ايران است تا به جهانيان بگوييم در بن‌بست نيستيم و به دنيا نشان دهيم آن‌طور كه استكبار جهاني مدعي مي‌شود، ايران منزوي نيست و جواب دندان‌شكن به آنها خواهد بود"، افزود:‌ با جمع شدن سران و نمايندگان كشورهاي غيرمتعهد در تهران، قدرت چانه‌زني ايران روشن مي‌شود و ايران مي‌تواند با فرصت‌هايي كه ايجاد شده، تحريم‌هايي را كه دنياي استكبار ايجاد كرده است رفع كند؛ همان‌طور كه طي 33 سال گذشته از هيچ تحريم و فشار و اقدامي عليه ايران خودداري نكرده‌اند، ولي در نهايت ايران همه سختي‌ها و فشارها را با قدرت پشت سر گذاشته است.

اين عضو جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به تحولات منطقه و شكل‌گيري بيداري اسلامي اظهار كرد: برگزاري اجلاس غيرمتعهدها در ايران به عنوان يكي از كشورهاي منطقه موجب مي‌شود كه كشورهاي همسو با استكبار جهاني و برخي كشورهاي منطقه مثل عربستان، قطر، تركيه و ... كه عليه سوريه و كشورهاي مقاوم و جنبش‌هاي منطقه حركت مي‌كنند، به خود آيند و در نهايت با كشورهاي منطقه همراه شوند.

اميري گفت: برگزاري اجلاس غيرمتعهدها در تهران نشان مي‌دهد ايران قدرتي است كه به سادگي نمي‌توان با آن بازي كرد، بلكه بايد راه منطقي تفاهم و همكاري را با آن در پيش گرفت تا دشمن مشترك كه آمريكا و اسراييل را سر جاي خود نشانند.

وي تصريح كرد: برگزاري نشست غير متعدها در تهران به كشورهايي كه تصور مي‌كنند بدون كشورهاي استكبار جهاني مي‌توان زندگي و حركت كرد، درس مي‌دهد كه مي‌توان با استكبار جهاني مخالفت كرد به آنها پشت كرد و كشور مستقلي شد و زندگي با آرامش داشت.

اين عضو جامعه اسلامي مهندسين افزود: حضور نمايندگان كشورهاي مختلف، وحدت داخلي و همراهي مردم ايران را به آنها نشان مي دهد؛

چرا كه ايران با كساني كه مقابل ظلم و ستم مي‌ايستند، دست دوستي مي دهد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha