• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۸:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91060502179
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماينده سمنان:

برگزاری اجلاس غير متعهدها در تهران، ضريب امنيت در ايران را نشان می‌دهد

برگزاری اجلاس غير متعهدها در تهران، ضريب امنيت در ايران را نشان می‌دهد

نماينده مردم سمنان در مجلس گفت: ايران مي تواند روحيه خود باوري را در سران حاضر در اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها تقويت كند و اگر ايران بتواند اين روحيه را به سران حاضر در اجلاس بقبولاند، بي ترديد نقش اثر گذار خود را ايفا كرده است.

نماينده مردم سمنان در مجلس گفت: ايران مي تواند روحيه خود باوري را در سران حاضر در اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها تقويت كند و اگر ايران بتواند اين روحيه را به سران حاضر در اجلاس بقبولاند، بي ترديد نقش اثر گذار خود را ايفا كرده است.

عليرضا خسروي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،منطقه سمنان،افزود: تقويت روحيه خود باوري در سران حاضر در اجلاس تهران بزرگترين و مهترين دستاورد اين اجلاس خواهد بود و ايران مي تواند اين را نشان دهد كه يك كشور مستقل و متكي به توانمندي‌هاي خود است و حدود 4دهه روي پاي خود ايستاده و به شرق و غرب وابسته نبوده است و هر چه دشمنان، دشمني خود را بيشتر كردند، ايران نيز در تصميم‌گيري‌ها و پيشرفت‌هاي خود مصمم تر شده است.

وي خاطر نشان كرد:عدم انزواي ايران در مباحث مختلف سياسي ،اقتصادي و ... و امنيت بالا در كشور نيز جزء مسائلي است كه دنيا در اجلاس سران جنبش غير متعهد ها در تهران خواهد ديد،هر چقدر دشمنان ايران تلاش مي كنند تا ايران را در دنيا منزوي كنند موفق نخواهند بود و اين مي تواند يكي از مهمترين دستاوردهاي اين اجلاس براي ما باشد.

نماينده مردم سمنان و مهديشهر در خانه ملت تصريح كرد: دشمنان مطرح مي كنند ايران يك كشور ناامن در منطقه است،اين اجلاس امنيت بالاي ايران اسلامي را به دنيا نشان خواهد داد و اينكه ايران مي تواند در مسائل منطقه و كشورهاي اسلامي نقش اثر گذار و مفيدي داشته باشد.

خسروي تصريح كرد: اگر يك روحيه خود باوري در سران جنبش غير متعهدها وجود داشته باشد مي توانند در مسائل مختلف اقتصادي سياسي و روابط تجاري مستقل به يك هم‌افزايي مطلوب دست پيدا كنند، كشورها مي توانند يك روابط تجاري مستقل براي خود برقرار كنند و در كل اجلاس تهران فرصت مناسبي را براي هم افزايي مطلوب بوجود می آورد.

وي ادامه داد: سران جنبش غير متعهدها مي توانند يك همكاري خوب و اثر گذاري براي مقابله با وتو كشورهايي كه در دنيا حق وتو دارند، داشته باشند و در اين زمينه مي توانند راهكارهايي را براي خود پيدا كنند.

نماينده مردم سمنان و مهديشهر اضافه كرد: رسانه‌ها و خبرگزاري‌هاي بيگانه نيز موظف هستند اين رويداد مهم را بازتاب دهند و اجلاس تهران يك رويدادي است كه خيلي نمي توانند آن را سانسور كنند و رويدادي نيست كه بتوان آن را پرده پوشي كرد.

وي همچنين تصريح كرد: اجلاس سران غيرمتعهدها در تهران فرصتي است تا كشورهاي مختلف دنيا پيشرفت‌هاي اخيرعلمي، پزشكي، هسته‌اي ايران را از نزديك مشاهده كنند.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha