• جمعه / ۳ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91060301081

سجادي :جنبش عدم تعهد مي‌تواند آينده‌اي مطلوب از كشورهاي عضو اين جنبش ترسم كند

سجادي :جنبش عدم تعهد مي‌تواند آينده‌اي مطلوب از كشورهاي عضو اين جنبش ترسم كند

دبير كل جامعه اسلامي كارمندان گفت: اجلاس جنبش عدم تعهد مي‌تواند آينده‌اي مطلوب از كشورهاي عضو اين جنبش ترسيم كند.

دبير كل جامعه اسلامي كارمندان گفت: اجلاس جنبش عدم تعهد مي‌تواند آينده‌اي مطلوب از كشورهاي عضو اين جنبش ترسيم كند.

سيد كمال‌الدين سجادي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين‌كه برگزاري شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران از اهميت و حساسيت خاصي برخوردار است، اظهار كرد: اين اجلاس در حالي برگزار مي‌شود كه جهان در مسير تحولاتي چون بيداري اسلامي و بحران اقتصادي و اجتماعي در غرب به ويژه اروپا و آمريكا و وضع خاص رژيم صهيونيستي است.

وي افزود: همچنين با توجه به بحران جهاني اقتصادي از جمله بحران انرژي در بسياري از كشورها و دشمني‌هاي استكبار جهاني آمريكا و رژيم صهيونيستي عليه ايران، اين اجلاس داراي اهميت خاصي است.

سجادي در ادامه با بيان اين‌كه حضور سران برخي كشورها و برخي چهره‌ها در اين اجلاس اهميت چنين اجلاسي را دوچندان مي‌كند، گفت: با توجه به تبليغاتي كه عليه ايران مي‌شود و مباحثي كه در مورد منزوي بودن ايران مطرح مي‌شود برگزاري اين اجلاس نشان خواهد داد كه ايران از نفوذ خاصي در جهان برخوردار است و در همين راستا چنين اجلاسي مي‌تواند يك نقطه عطف قلمداد شود.

دبير كل جامعه اسلامي كارمندان خاطرنشان كرد: خروجي اين اجلاس مي‌تواند در جهت اهداف جنبش عدم تعهد و همچنين ترسيم آينده‌اي مطلوب از كشورهاي عضو اين جنبش باشد.

وي همچنين اظهار كرد: در اين اجلاس همچنين مي‌توان به نقاط مثبتي در مورد كشور سوريه دست يافت و نتايج قابل قبولي از اين اجلاس در مورد اين كشور كسب كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha