• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91052515549

اكرمي در گفت‌وگو با ايسنا: كار اسرائيل رو به پايان است

اكرمي در گفت‌وگو با ايسنا: كار اسرائيل رو به پايان است

يك نماينده سابق مجلس گفت: فلسطين متعلق به مردم فلسطين است نه ساير كشورها كه وارد آن شده‌اند.

يك نماينده سابق مجلس گفت: فلسطين متعلق به مردم فلسطين است نه ساير كشورها كه وارد آن شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدرضا اكرمي در گفت‌وگو با خبرنگار دين و انديشه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به جمعه آخر ماه رمضان و راهپيمايي اين روز اظهار كرد: ما جزء مردماني هستيم كه سال‌هاي سال ارادتمان را نسبت به مسجد‌الاقصي نشان داده‌ايم و حتي در قرآن مجيد هم به نام و جايگاه مسجدالاقصي اشاره ويژه‌اي شده است.

وي ادامه داد: امام خميني (ره) چه قبل از پيروزي انقلاب و چه بعد از انقلاب همواره طرفدار فلسطين بوده و بعد از پيروزي هم سفارت اسرائيل را تعطيل و سفارت فلسطين را جايگزين آن كردند و ما معتقديم كه فلسطين متعلق به مردم فلسطين است نه ساير كشورها كه وارد آن شده‌اند.

وي افزود: بهتر است براي اين‌كه مشخص شود اين كشور به چه كسي تعلق دارد يك رفراندوم انجام دهند تا خواسته مردم را بفهمند و آن را اجرايي كنند.

اكرمي با تاكيد بر ضرورت حضور مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس ادامه داد: اين كشور مال مردم مظلوم فلسطين است و ما بايد تمام سعي‌مان را به كار بنديم تا اين غده سرطاني(رژيم صهيونيستي) را از منطقه خارج كنيم.

اين عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: طبق بيانات امام خميني (ره) اگر مسلمانان هر كدام يك سطل آب بريزند كار اسرائيل تمام مي‌شود و ملت‌ ما همواره شور و شوق خودشان را نسبت به مساله فلسطين نشان داده‌اند و طبق وقايع اخير هم كاملا مشخص است كه كار اسرائيل رو به پايان است.

اكرمي گفت: با حمله به جنوب لبنان و جنگ 33 روزه و خيلي از مسائل ديگر به مردم منطقه ثابت شد كه اسرائيل ضعيف است و از بين مي‌رود و اميدواريم ديگران هم اين را بفهمند.

اين نماينده سابق مجلس با اشاره به تحولات منطقه و بيداري اسلامي اظهار كرد: ما هرگز نبايد توقع داشته باشيم انقلابي كه در اين كشورها رخ مي‌دهد شبيه آن چيزي باشد كه در 34 سال قبل در ايران رخ داد، زيرا انقلاب ما هم يك رهبر خيلي قوي مثل امام خميني (ره) داشت و هم اين‌كه مردم به طور كامل انقلاب كردند و دست استبداد و استعمار خارجي را كوتاه و حكومت خودشان را برقرار كردند و بعد از اين مراحل هم اين انقلاب به دست يك رهبر قوي اداره مي‌شود كه نقش بسيار موثري در موفقيت و حركت به سمت استقلال و خوداتكايي دارد.

اين عضو جامعه روحانيت مبارز با بيان اين‌كه «اين انقلاب‌ها نشات گرفته از انقلاب اسلامي ايران است و ما براي آن‌ها الگو بوده‌ايم» گفت: بايد به مردم اين كشورها بفهمانيم كه راه طولاني در پيش‌رو دارند و بايد با مقاومت و استقامت با دولت‌هاي متجاوز مقابله كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha