• دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052314598
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

پیام تسلیت هاشم‌زاده هریسی براي زلزله‌زدگان آذربايجان

پیام تسلیت هاشم‌زاده هریسی براي زلزله‌زدگان آذربايجان

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی، كشته شدن تعدادي از هموطنانمان در حادثه زلزله آذربایجان را تسلیت گفت.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی، كشته شدن تعدادي از هموطنانمان در حادثه زلزله آذربایجان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

واصبر علي ما اصابك انّ ذالك من عزم الامور

در برابر مصيبت وارده صبر و تحمل پيشه ورزيد كه اين خود نشانه همتي بلند و اراده‌هاي آهنين است.

مردم بزرگ، بلند همت و آهنين اراده آذربايجان! اي مؤمنان، اي صائمان روز و قائمان شب و اي شيعيان مولي علي! مصيبتي كه در اثر زلزله سنگين در ماه خدا و در حال مهماني پروردگار و در ايام شهادت مولي‌الموحدين امير مؤمنان علي(ع) و در ليالي مباركه قدر بر شما وارد شده دل همه مسلمانان و همه ملت ايران را آزرده و غمگين ساخته است و من نيز جزئي از شما و عضوي از پيكر شما دردمندم، اين مصيبت عظمي را به پيشگاه حضرت وليعصر و همه ملت ايران مخصوصا مردم شريف آذربايجان و تبريز و به ويژه اهالي محترم شهرستانهاي آسيب ديده هريس، اهر و ورزقان و به خانواده‌هاي مصيبت‌زده و داغديده تسليت مي‌گويم و از پيشگاه خداوند منان برايتان اجر جزيل و صبر جميل مسالت دارم كه مؤمنان جز تسليم و شكر و سپاس در برابر تقدير الهي سخني ندارند ولي مسئولان نظام مخصوصا مسئولان استان در بوته آزمون سختي قرار گرفته‌اند كه چگونه به اين مردم خوب و مصيبت ديده خدمت‌رساني كنند و از آلام روحي آنان بكاهند خسارتها را جبران نمايند، ويرانيها را آباد سازند، خدمت‌رساني به بندگان خدا و به مصيبت‌زدگان و داغديدگان و به اين مردم نيكو، با ايمان و روزه‌دار، عبادت بزرگي است و اميدوارم به اين عبادت بزرگ كه موجب رضايت الهي است دست يابند. روح درگذشتگان شاد باد؛ ان‌شاءالله.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha