• دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91052314585

نماينده هريس و اهر: همه مجروحان به بيمارستان‌هاي تبريز منتقل شده‌اند

نماينده مردم هريس و اهر با انتقاد از نحوه اطلاع‌رساني رسانه ملي به مسائل زلزله‌زدگان اين دو شهرستان گفت: كشته‌هاي شهرستان هريس سه برابر كشته‌‌شدگان شهر ورزقان است.

نماينده مردم هريس و اهر با انتقاد از نحوه اطلاع‌رساني رسانه ملي به مسائل زلزله‌زدگان اين دو شهرستان گفت: كشته‌هاي شهرستان هريس سه برابر كشته‌‌شدگان شهر ورزقان است.

عباس فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با تشريح آخرين وضعيت دو شهرستان هريس و اهر پس از زلزله روز شنبه خاطر نشان كرد: اين زلزله در سه شهرستان اهر، هريس و ورزقان اتفاق افتاده و تاكنون 125 نفر در شهرستان هريس در اثر اين حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

وي خاطر نشان كرد: با تلاش امدادگران، انتقال مجروحان صورت گرفته و هيچ مشكلي وجود ندارد و همه مجروحان به بيمارستان‌هاي تبريز منتقل شده‌اند چرا كه بيمارستان‌هاي اهر و هريس بر اثر زلزله تخريب شده‌اند.

نماينده مردم هريس و اهر با بيان اينكه تاكنون دو هزار و 300 چادر در منطقه هريس توزيع شده است، گفت: در برخي روستاهاي اين شهرستان با توجه به شدت تخريب و ميزان خسارت وارده همچنان نياز به چادر و مواد غذايي وجود دارد.

فلاح تاكيد كرد: چادر، پتو، لباس گرم، كنسرو، آب معدني، جيره‌هاي خشك، حمام و دستشويي صحرايي، وسايل تهيه غذا همچون پيك‌نيك و وسايل روشنايي شديدا نياز مردم آسيب‌ديده شهرستان‌هاي هريس و اهر است.

وي از تخريب صددرصدي و ويران شدن هفتاد روستاي شهرستان هريس خبر داد و گفت: از 97 روستاي اين شهرستان، 70 روستا به شدت تخريب شده‌اند كه حتي اكثر آنها غيرقابل سكونت شده‌اند و در شهرستان اهر نيز تعداد 80 روستا تخريب شده است.

نماينده مردم اهر و هريس در پايان با دعوت از زلزله‌زدگان براي حفظ صبر و آرامش خود، گفت: 125 نفر تاكنون در شهرستان هريس به ويژه بخش خواجه اين شهرستان جان خود را از دست داده‌اند و در شهرستان اهر نيز بيش از 50 نفر بر اثر زلزله كشته شده‌اند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha