• دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052314567
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

دعوت حزب موتلفه از مردم براي شركت در راهپيمايي روز قدس

دعوت حزب موتلفه از مردم براي شركت در راهپيمايي روز قدس

در آستانه روز قدس حزب مؤتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای بر حضور گسترده در راهپيمايي اين روز تاكيد كرد.

در آستانه روز قدس حزب مؤتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای بر حضور گسترده در راهپيمايي اين روز تاكيد كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

زخم كهنه فلسطين بر پيكره جهان اسلام به وسيله صهيونيسم و ايادي استكبار، روز به روز عميق‌تر شده و جراحي غده سرطاني اسراييل از قلب جهان اسلام را ضروري ‌تر مي‌سازد.

استکبار جهانی با تبانی کشورهای مرتجع و سازشکار عرب برای ایجاد غفلت در جهان اسلام از مساله فلسطین و دادن فرصت بازسازی و تجدید قوا به صهیونیست‌های تروریست عملیات ایذایی و تهاجمی را علیه محور مقاومت اسلامی یعنی سوریه شروع و ماه‌هاست اتحادیه عرب، سازمان ملل و کشورهای منطقه و جهان اسلام را مشغول اقدامات تروریستی و خشونت بار خود و سوریه کرده تا هم نجات قدس و محاصره غزه به فراموشی و غفلت سپرده شود و هم بیداری اسلامی و هم سرکوب انقلابیون مسلمان در عربستان، یمن، بحرین و در سایه این انحراف افکار عمومی جهان اسلام دژخیمان صهیونیست ضمن ادامه شهرک سازی و تجاوز به مناطق مرزی غزه، بحران داخلی خود را مهار سازند.

خیانت دولت‌های سازشکار عرب علیه آرمان فلسطین و مقاومت، امید ملت‌های اسلامی به دولت‌هایشان را به یأس تبدیل کرده و اطمینان یافتند که جز اراده ملت‌های اسلامی برای حمایت از مقاومت اسلامی و تداوم انتفاضه راهی برای نجات قدس از چنگال رژیم دژخیم و تضعیف شده و در حال احتضار اسرائیل وجود ندارد.

اکنون که شعار حمایت از مقاومت در سراسر جهان علیه حکومت نژاد‌پرست و تروریست صهیونیسم گشوده شده است، اکنون که مردم اسرائیل نیز علیه ظلم و بی‌عدالتی و تبعیض حکومت نژادپرست خود به خودسوزی پناه برده و تظاهرات میلیونی اعتراض آمیز برگزار می‌کنند.

اکنون که دست مزدوران اسرائیل به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران و عراق و مصر آغشته و دولت غاصب آن کشور عامل تمام نا آرامی‌ها و جنگ‌ها، کشتارها و اختلافات مذهبی در کشورهای اسلامی منطقه است.

اکنون که دستگاه جاسوسی آمریکا به وسیله گروه‌های تروریستی القاعده و منافقین، پول و اسلحه طواغیت عرب و هم پیمانان ترک خود جبهه وسیع خشونت و ترور و ناامنی و بی‌ثباتی را علیه مقاومت اسلامی در منطقه گشوده و مردم سوریه و دولت انقلابی آن را تهدید می‌کند.

هوشیاری امت اسلامی و حضور گسترده آنان در صحنه سیاسی کشورها و جهان و منطقه برای مقابله با توطئه‌های استکبار علیه جهان اسلام بسیار ضروری و واجب است.

ارتش مقتدر سوریه با پشتیبانی بسیج مردمی، سوریه را به باتلاق دفن تروریست‌های افراطی منافق و القاعده و مزدوران آمریکا و ارتجاع عرب تبدیل کرده و به زودی شر آنها را از سر جهان اسلام و بشریت کوتاه خواهد کرد.

طرح‌ها و توطئه‌های عربی و غربی آمریکا و اسرائیل در منطقه، یکی پس از دیگری شکست خورده و اکنون مردم مظلوم غزه در آستانه رفع محاصره و تشکیل دولت مستقل فلسطینی هستند.

در چنین شرایطی راهپیمایی حماسه‌ساز امت اسلامی به مناسبت روز قدس ضربه کاری و گیج کننده دیگری بر پیکر متزلزل و رو به زوال و نیستی اسرائیل غاصب خواهد بود.

امت اسلامی با راهپیمایی روز قدس باید دروازه‌های مصر را بر روی گذرگاه رفح به طور کامل بگشاید و مشت محکمی به دهان سازشکاران جهان عرب و دشمنان مقاومت اسلامی بکوبد.

امروز فریاد الله‌اکبر امت اسلامی در روز قدس آنچنان زلزله‌ای را بر اندام در حال تلاش اسرائیل و عمالش خواهد انداخت که جز آینده‌ای تاریک برای خود متصور نباشد.

ملت عزیز ایران و اعضای حزب موتلفه اسلامی ایران همچون همیشه در این صحنه باشکوه، استوار و راسخ حضور خواهند یافت و به دشمنان آزادی قدس نشان خواهند داد که قدس از ماست و به دامن اسلام باز خواهد گشت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha