• چهارشنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91051106703

كمال‌الدين سجادي: سياستمداران در ماه رمضان سعه صدر خود را بالا ببرند

كمال‌الدين سجادي: سياستمداران در ماه رمضان سعه صدر خود را بالا ببرند

دبيركل جامعه اسلامي كارمندان گفت: سياستمداران در ماه مبارك رمضان مي‌توانند با تحمل و صبري كه پيش مي‌گيرند، قدرت انتقادپذيري و سعه صدر خود را نيز بالا ببرند.

دبيركل جامعه اسلامي كارمندان گفت: سياستمداران در ماه مبارك رمضان مي‌توانند با تحمل و صبري كه پيش مي‌گيرند، قدرت انتقادپذيري و سعه صدر خود را نيز بالا ببرند.

سيدكمال‌الدين سجادي در گفت‌‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد: ماه مبارك رمضان ماهي است كه مي‌تواند تاثيرات معنوي بسيار مثبتي روي افراد از جمله سياستمداران بگذارد.

وي با بيان اينكه "سياستمداران و فعالان در عرصه سياست بايد از بركات اين ماه در جهت تقويت اخلاق سياسي خود بهره‌مند شوند"، گفت: از آنجا كه كار سياسي به نوعي براي رسيدن به اهداف سياسي از جمله قدرت‌طلبي هم هست، سياستمداران بايد ببينند كه قدرت چه معنايي دارد و آيا اين واژه تنها به معناي رسيدن به امكانات و شيريني‌هاي مادي زندگي است يا اينكه نه، بايد از اين قدرت در جهت خدمت به مردم و ترويج اسلام ناب محمدي و ارزش‌ها استفاده كرد.

دبيركل جامعه اسلامي كارمندان با تاكيد بر لزوم بهره‌گيري سياستمداران از بركات ماه مبارك رمضان بويژه براي بالا بردن قدرت انتقادپذيري و سعه صدر، تصريح كرد: سياستمداران مي‌توانند در اين ماه متوجه شوند كه بايد نسبت به رقباي سياسي خود اخلاق اسلامي و تقواي سياسي را رعايت كنند.

سجادي افزود: با توجه به اينكه گاهي جو تهمت و كوبيدن رقيب ديده مي‌شود، اگر اخلاق اسلامي و تاثيرپذيري از ماه مبارك رمضان را مدنظر قرار دهيم، خواهيم ديد كه اتخاذ چنين روشي مغاير با ارزش‌هاي اسلامي است.

اين فعال سياسي در پايان با بيان اينكه "ماه مبارك رمضان مي‌تواند در جهت تعميق روابط كشورهاي اسلامي با يكديگر نيز بيش از پيش مدنظر قرار بگيرد"، اظهار كرد: ماه مبارك رمضان در جهان اسلام فرصتي براي همدلي بيشتر ميان مسلمانان است و مي‌تواند موجب ارتباط بيشتر و نزديك شدن برادرانه مسلمانان و همچنين تعميق روابط كشورهاي اسلامي شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha