• یکشنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۱ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91050804407

خرسند: سياستمداران در ماه رمضان به بازنگري رفتار خود بپردازند

 خرسند: سياستمداران در ماه رمضان به بازنگري رفتار خود بپردازند

يك عضو شوراي مركزي موتلفه اسلامي درباره تاثيرات ماه رمضان بر رفتار و عملكرد مسئولان و سياسيون گفت: سياستمداران در ماه مبارك رمضان بايد به بازنگري در مورد رفتار و كردار خود بپردازند.

يك عضو شوراي مركزي موتلفه اسلامي درباره تاثيرات ماه رمضان بر رفتار و عملكرد مسئولان و سياسيون گفت: سياستمداران در ماه مبارك رمضان بايد به بازنگري در مورد رفتار و كردار خود بپردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمد خرسند در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با تاكيد بر اينكه "سياستمداران بيش از هر قشر ديگري نياز به بهره‌گيري از آموزه‌هاي ماه مبارك رمضان دارند"، افزود: با توجه به اينكه فعالان سياسي در تصميمات سياسي كشور تاثيرگذار هستند يا اينكه مسئوليت دارند و در معرض پذيرفتن مسئوليت هستند، همه اينها طعمه‌هاي شيطان است و اين قشر بايد مراقبت‌هاي جدي داشته باشند.

وي اضافه كرد: شهرت، مسئوليت، امكانات و نفوذ كلام و ... از جمله مواردي است كه اگر انسان در مقابل آنها خودسازي لازم و ظرفيت‌هاي دروني ايجاد نكند با مشكل مواجه و گرفتار خواهد شد؛ بنابراين لازم است كه سياستمدارن و خواص تاثيرگذار ما بيش از ديگران به بازنگري دروني، خودسازي و رعايت تقواي الهي در ماه مبارك رمضان و البته ديگر ماه‌ها بپردازند.

اين عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: اينكه ما در ماه مبارك رمضان گرسنگي، تشنگي، رياضت‌ها و محدوديت‌ها را با اراده خودمان به خود تحميل مي‌كنيم براي اين است كه بتوانيم چراغ تقواي الهي را در درون خود روشن كنيم يا اگر روشن است، آن را شعله‌ور سازيم.

وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در مراسم افطاري با حضور مسئولان، گفت: يكي از مواردي كه ايشان بر روي آن زياد تكيه و تاكيد داشته‌اند، خودسازي دروني و انس با قرآن، معنويت و نماز است و همه بويژه سياستمداران ما بايد به چنين موضوعاتي توجه ويژه‌اي داشته باشند.

خرسند با بيان اينكه "سياستمداران در ماه مبارك رمضان بايد به بازنگري در مورد رفتار و كردار خود بپردازند"، اظهار كرد: خطا و اشتباه كردن فقط ترك نماز و روزه نيست بلكه گاهي شخص با نوع موضع‌گيري‌اش موجب دلسرد شدن مردم مي‌شود. همچنين ‌سياه‌نمايي‌ها و رعايت نكردن شئونات افراد، دروغ، تهمت و غيبت همگي از مواردي است كه موجب مي‌شود انسان از مقام متقين فاصله بگيرد و ماه مبارك رمضان فرصتي براي بازگشتن به خود است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha