• شنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۸:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91050704299

رييس شوراي ملي رسانه‌هاي لبنان:

جنبش غيرمتعهدها ظرفيت بسيار بالايي در جهت دادن به تحولات منطقه دارد

غضنفر ركن‌آبادي، سفير ايران در لبنان در ملاقات‌هاي جداگانه با عبدالهادي محفوط، رييس شوراي ملي رسانه‌هاي سمعي و بصري و الياس عون، رييس اتحاديه نويسندگان لبنان، در محل سفارت درباره تحولات منطقه و تحولات صحنه داخلي لبنان گفت‌وگو كرد.

غضنفر ركن‌آبادي، سفير ايران در لبنان در ملاقات‌هاي جداگانه با عبدالهادي محفوط، رييس شوراي ملي رسانه‌هاي سمعي و بصري و الياس عون، رييس اتحاديه نويسندگان لبنان، در محل سفارت درباره تحولات منطقه و تحولات صحنه داخلي لبنان گفت‌وگو كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عبدالهادي محفوظ در اين ملاقات با اشاره به سفر خود به ايران و شركت در همايش علمي رسانه‌يي كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها، با مثبت ارزيابي كردن اين همايش گفت: با توجه به تحولات منطقه، اجلاس سران غيرمتعهدها از اهميت بسيار زيادي برخوردار بوده و مي‌تواند نقش به‌سزايي در مديريت تحولات منطقه ايفا كند. جنبش غيرمتعهدها ظرفيت بسيار بالايي داشته و با مديريت خوب و شايسته ايران مي‌تواند در جهت دادن به تحولات منطقه و حل بحران در كشورهاي منطقه نقش به سزايي داشته باشد.

رييس شوراي ملي رسانه‌هاي سمعي و بصري لبنان بر ضرورت توجه به فعاليت رسانه‌يي و پوشش مناسب و شايسته رسانه‌يي به اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها تاكيد و اظهار كرد: اكنون رسانه‌ها سهم به‌سزايي در جهت‌دهي افكار عمومي دنيا دارند.

الياس عون، رييس اتحاديه نويسندگان لبنان نيز با تقدير از ايران و با اهميت دانستن همايش برگزار شده علمي رسانه‌يي كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها در تهران، بر اهميت برگزاري اجلاس سران "نم" در ايران اشاره كرد و افزود: اكنون دشمنان بر سوريه متمركز شده و قصد تخريب اين كشور را دارند. كشورهايي كه خود با مشكلات زيادي در داخل مواجه هستند، به جاي‌ حل ‌مشكلات ‌خود اقدام به دخالت در سوريه كرده و اين كشور را با بحران مواجه ساخته‌اند.

رييس اتحاديه نويسندگان لبنان با تاكيد بر ضرورت هوشياري در برابر توطئه‌هاي دشمنان اظهاركرد: در شرايط كنوني، منطقه آبستن فتنه‌هاي مختلف بوده و اسراييل بيش‌ترين بهره را از اين موضوع مي‌برد.

ركن‌آبادي نيز در اين ملاقات‌ها به تبيين تحولات منطقه و توطئه دشمنان درباره ايجاد فتنه و اختلاف در ميان ملت‌هاي منطقه و تلاش‌هاي ناكام آنان براي اسقاط نظام سوريه پرداخت و بر ضرورت هوشياري كامل در برابر توطئه‌هاي دشمنان تاكيد كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha