• پنجشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 91051207514
  • منبع : ریاست جمهوری

به رياست احمدي‌نژاد

جلسه ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس جنبش عدم تعهد برگزار شد

جلسه ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس جنبش عدم تعهد برگزار شد

جلسه ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد با حضور معاونين ستاد، وزراي امور خارجه و مسكن و شهرسازي و به رياست رييس‌جمهور برگزار شد.

جلسه ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد با حضور معاونين ستاد، وزراي امور خارجه و مسكن و شهرسازي و به رياست رييس‌جمهور برگزار شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در اين جلسه كه عصر چهارشنبه برگزار شد، علي سعيدلو ـ نماينده ويژه رييس‌جمهور و رييس ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس گزارشي از اقدامات انجام‌شده از سوي اين ستاد براي تمهيد مقدمات برگزاري مناسب و موفق اين اجلاس به رييس‌جمهور ارائه كرد.

همچنين مسئولان معاونت‌هاي پنجگانه ستاد نيز گزارشي از اقدامات انجام شده و برنامه‌هاي خود، در رابطه با هرچه بهتر برگزار شدن شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد كه قرار است پنجم تا دهم شهريور در تهران برگزار شود، ارائه كردند.

رييس‌جمهور نيز در اين جلسه بر همكاري و هماهنگي هرچه بيشتر تمام دستگاهها و ارگانهاي دست‌اندركار براي برگزاري موفق و مناسب شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد تاكيد كرد و گفت: بايد تلاش شود اين اجلاس به گونه‌اي برگزار شود كه سران و نمايندگان شركت‌كننده از سوي كشورها با خاطره‌اي خوش از برگزاري موفق اين اجلاس و مهمان‌نوازي و فرهنگ والاي ايرانيان به كشورهاي خود بازگردند.

احمدي‌نژاد همچنين انتشار و انعكاس دقيق و جامع اخبار و رويدادهاي شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد را بسيار مهم توصيف و تصريح كرد: بايد تلاش شود تا مطالب ارائه شده در اين اجلاس به طور كامل به اطلاع جهانيان رسانده شود و اين وظيفه خطيري است كه بايد به آن به صورت خاص توجه شود.

وي اضافه كرد: بايد تلاش شود پيام اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران به نحو شايسته انعكاس يابد و وظيفه صدا و سيماي جمهوري اسلامي در اين راستا بسيار مهم و خطير است.

رييس‌جمهور پيش از برگزاري اين جلسه از سالن سران اجلاس و سالن‌هاي در حال احداث مجاور سالن اصلي كه قرار است جلسات مختلف شانزدهمين اجلاس جنبش عدم تعهد در سطوح مختلف در آنها برگزار شود، بازديد كرد.

در اين بازديد احمدي‌نژاد در جريان نحوه اقدامات و پيشرفتهاي صورت گرفته در بخش‌هاي در حال احداث و روند آماده‌سازي سالن اصلي اجلاس سران تهران قرار گرفت.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت، در جريان اين بازديد، علي سعيدلو و علي نيكزاد، رييس‌جمهور را همراهي كردند و دست‌اندركاران احداث و آماده‌سازي محل برگزاري اجلاس نيز گزارشي از اقدامات صورت گرفته و نحوه آماده‌سازي سالن‌ها ارائه كردند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha