• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91050100365

وکیل سابق وزارت دادگستری آمریکا: منافقین هم پیمانان خوبی برای آمریکا نیستند

وکیل سابق وزارت دادگستری آمریکا: منافقین هم پیمانان خوبی برای آمریکا نیستند

وکیل سابق وزارت دادگستری آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری جورج بوش گفت: مجاهدین خلق سعی می‌کنند حامیان خود در آمریکا را به سوی جنگ علیه ایران هدایت کنند.

وکیل سابق وزارت دادگستری آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری جورج بوش گفت: مجاهدین خلق سعی می‌کنند حامیان خود در آمریکا را به سوی جنگ علیه ایران هدایت کنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، جرمی گولکا در مقاله‌ای در مجله آمریکایی آمریکن پراسپکت (American Prospect) ضمن فرقه خواندن سازمان منافقین، آنان را هم‌پیمانان نادرستی خواند که همکاری آمریکا با آنان منجر به از بین رفتن اعتبار این کشور در بین ایرانیان می‌شود، چرا که این همکاری‌ها چهره حامیان آمریکایی منافقین را مانند انسان‌های فریب خورده نشان می‌دهد.

وی ضمن انتقاد از حمایت‌های آمریکایی‌ها از منافقین نتیجه این اقدامات را مشروعیت بخشیدن به اهداف این فرقه دانست که هیچ طرفداری در ایران ندارد.

گولکا گفت: هدف واقعی مجاهدین خلق خروج از لیست ترورریستی آمریکا نیست بلکه آنها درپی این هستند که آمریکا را وادار کنند تا آنها را به‌عنوان دولت جدید در ایران نصب کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که منافقین ممکن است در ظاهر خواهان تغییر رژیم ایران به شیوه‌ای خشونت بار نباشند، اما تنها راه قابل تصور برای قرارگیری این گروه به‌عنوان دولت جدید ایران حمله نظامی آمریکا به این کشور است.

این نویسنده آمریکایی در ادامه تصریح کرد که این گروهک پس از اینکه از دستیابی به قدرت در ایران با کمک صدام ناامید شد، با بذل و بخشش‌های نظامی این دیکتاتور عراقی، خود دست به حمله‌ای علیه ایران زد که نهایتاً منجر به کشته‌شدن هزاران تن از اعضای آنان شده و همچنین اعتبار این گروه را در میان ایرانیان به کلی از بین برد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، وی در پایان گفت: سران مجاهدین پس از شکست در حمله به ایران این گروه را تبدیل به فرقه نمودند. فرقه‌ای که طلاق اجباری، تجرد، جدایی خانواده‌ها، محرومیت از خواب و امثال آن را بر اعضا تحمیل می‌کند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha